Hop til indhold
Guest TysTys

TAK FOR DENNE GANG

Recommended Posts

Guest TysTys

Det har været spændende at følge og kommentere, Jeres mange velskrevne indlæg her i forummet, så længe det varede. Tak til alle Dygtige medlemmer/skribenter for Jeres uvurderlige info. 

Men, nu slutter det for mig som medlem. Jeg sletter min profil om lidt, fordi jeg ikke har lyst til at svare eller diskutere med et fjols, som på 2 dage har spammet min private indbakke med

2 svinere.!

Han kalder sig ovenikøbet.

Helt Reel 222

Hans tekst i svinerne, viser en mand med et ego på størrelse med Eiffeltårnet. Jeg havde måske haft respekt for ham, hvis han havde skrevet sine svinere i forummet.

Jeg vil stadig følge siderne her. Dem kan jeg slet ikke undvære. Men det bliver som gæst fremover.

Tak for denne gang/TysTys

Del dette indlæg

Link til indlæg

Synes da det er kedeligt og trist at du vælger at forlade os, og lade en utilpasset tåbe være årsagen - rapportér ham til admin-holdet, og lad dem om at slå ham på håndledet.

(Evt. blot blokér ham?)

Uagtet dit valg, lykke til fremover! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Bloker ham. Så er du fri for at høre mere fra ham. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
TysTys skrev, for 6 minutter siden:

Han kalder sig ovenikøbet.

Sluger han? Hvor lang tid købte du, og hvad måtte du slippe?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stabilizer skrev, for 2 timer siden:

@TysTys vi har grebet ind overfor de pms, han har karantæne, skrev det  i den anmeldelse som var årsag til du fik de pms

Kære Stabilizer:)

- er det ikke bare en af de sædvanlige lejlighedsvis ballademagere, der spreder splid og ballade. Han har formået, at bevæge sig under radaren samt "førerbunkerens" sædvanlige skarpe "bulls eye":geek:

Mange hilsner - og God Pinse

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 10 minutter siden:

er det ikke bare en af de sædvanlige lejlighedsvis ballademagere

Hvorfor tror du det? Han skrev også til mig, men der var ingen ballade i det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tag det nu roligt @TysTys. Jeg er desværre ikke blevet belemret med beskeder fra den pågældende "person". MEN at lade én idiot ødelægge dit ophold her på sitet, dét er naturligvis din sag, men det er mega godt vejr i dag og i morgen. Gå ud i det gode vejr. Få noget frisk luft ind i lungerne og hjernen. Så er jeg ret sikker på, at du vender tilbage. Det er jo ikke så dårligt her -  sådan generelt set. 

Jeg valgte at anmelde den pågældende "person" i går aftes/nat - fordi jeg syntes dengang og synes i dag, at det er noget forbandet svineri at presse prisen for et besøg hos en presset GP. Sådan noget bør ikke ske - og som jeg forstår det, så er "personen" nu blevet sat på tænkepause. 

Håber at se dig igen - og hvis du fastholder din beslutning, så god vind derude i virkeligheden :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Hvorfor tror du det? Han skrev også til mig, men der var ingen ballade i det.

Kære Bebop:)

Jeg ved det ikke!!!  -  men jeg tror det?!?!?

Når en bruger anmeldes til "Førerbunkeren" og selvsamme bruger sendes på tvungen ferie (karantæne) så er der altså tungtvejende grunde dertil.

At du så ikke har haft kontroverser er jo bare godt for jer begge :):)

Mange hilsner

Nye tider

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nye tider skrev, for 18 timer siden:

Kære Bebop:)

Jeg ved det ikke!!!  -  men jeg tror det?!?!?

Når en bruger anmeldes til "Førerbunkeren" og selvsamme bruger sendes på tvungen ferie (karantæne) så er der altså tungtvejende grunde dertil.

Kriminelle er ikke nødvendigvis vanekriminelle eller psykopater, blot fordi de straffes en gang. Der er ingen grund til at du ud fra en enkelt straf konkluderer, at så er den straffedes  motivation at lave ballade. Det er dumt og unuanceret, og dit niveau plejer at være bedre.

Hvis du ser på brugeren er han klart kontroversiel, fx ved at han ublu anmelder besøg hvor der ikke er brugt gummi. Det er en mikroskopisk minoritet af brugere, der gør det. Han har reageret negativt på moralisering både ved de tilfælde og ved fx besøg under coronanedlukning (det er dog en større minoritet han er del af der).

Han reagerede også i denne sag på at der var dårlig underbygning af en tilsværtning af en GP. Jeg er helt overbevist om, at hans aktivisme var for pigens egen skyld: For at give hende oprejsning. Han havde nok ikke tænkt igennem, at han pressede prisen som modydelse for en anmeldelse. Man bør dog tage i betragtning at det ikke var modydelse for en positiv anmeldelse, men "kun" for en ærlig fra en troværdig bruger. Det var derfor mindre åbenlyst pres end de tilfælde, hvor en bruger truer med negativ eller lokker med positiv.

Jeg tror Helt Reel bare er egensindig, ikke gider finde sig i andres moral eller urimelighed. Og muligvis har han et antændeligt temperament. Men ballademager ser jeg ikke tegn på.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad dette være en fejringens dag, for jeg er faktisk ret enig med @Bebop(og det er i sandhed en sjælden gæst).  Men i dette tilfælde ser jeg heller ikke den nu pauseholdende for en ballademager eller overdreven provokatør. Han har altid, for mig, virket meget ærlig i sine indlæg. Og så kan jeg altså godt lide dem som giver siden lidt kant en gang imellem og går mod strømmen.  Ellers bliver her simpelthen for kedeligt. 

Naturligvis skal vi ikke svine hinanden til, hverken i PM eller i trådene. Men opstår der en uenighed med en anden bruger, synes jeg da det er helt på sin plads at gøre det i PM (selvom det fra tid til anden er mægtig god underholdning for os andre). Nu kender jeg i sagens natur ikke til hvad der er skrevet i de PM. Og der er da klart en grænse for hvad man skal ligge ører/øjne til. Siden @Stabilizer har sendt brugeren til halvleg under den kolde bruser, har den nok ikke været så stueren. Men en blokade kunne måske have klaret det i opløbet inden det åbenbart gik over gevind. 

Jeg håber begge brugere kommer tilbage hurtigt så de kan give hinanden en virtuel krammer og komme videre. 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...