Hop til indhold
Den erfarne

Antal indlæg pr. side

Recommended Posts

Hej

Er det bare mig eller kan man ikke vælge at se alle indlæg i en tråd, på en side, og gerne sætte sin standardvisning til det

Synes det er noget irriterende at skulle trykke side frem for hvert 10. indlæg 8-)

Ellers et godt forum, tak for det ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den kan jeg også tilslutte mig.... altså der er mulighed for begge dele :) evt en 10.20 eller 50 stk visning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo muligt allerede fra oversigten i venstre side at vælge hvilken side, man vil gå direkte ind på, så jeg synes ikke det er det store problem.

Opdelingen gør det også nemmere at finde frem til et bestemt indlæg, fremfor en lang uoverskuelig tråd.

Derimod kunne jeg godt tænke mig at trådstartere valgte deres overskrift med mere omhu - det giver ligesom ikke det store overblik at mange tråde starter med f.eks "Advarsel" - her er det bedre at skrive pigens eller stedets navn først. Gør det ihvertfald noget nemmere at søge.

Derudover ville det være en fordel at give rubrikken: "Hop til", som er nem at overse, da den er anbragt nederst på siden, en mere fremtrædende plads øverst på siden - evt. kunne "Vis aktive emner", så til gengæld udelades.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den kan jeg også tilslutte mig.... altså der er mulighed for begge dele :) evt en 10.20 eller 50 stk visning.

Fuldstændig enig. Ville være virkelig godt. For den sags skyld 100 eller 500 (alle) indlæg ville være fint. Tror det med 10 sider af gangen er et levn i forumsoftwaren fra dengang alle brugte modem til at ringe op eller havde langsomme ADSL forbindelser. Jeg tror ikke jeg kan mærke forskellen på om min Mac henter 10 eller 50 indlæg på én gang.

Men der kan jo også være en anden årsag. Jeg er alm. dødelig og ikke IT nørd eller programmør :D .

Måske Admin kan ændre det eller kaste lys over hvorfor det ikke bør ændres.

Del dette indlæg


Link til indlæg

kunne det ikke også være sådan at det var den sidste side der blive vist, syntes er når man følger flere debater er det træls først at få side 1 og så skulle hen på side 5 bagefter, måske en ide for dem der bruger vis nye indlæg knappen mvh knallert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Knallert. Forstår jeg dig ret, så tror jeg du kan indstille det i brugerkontrolpanel under boardindstillinger og så visningsindstillinger

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil læse nye indlæg i en tråd klikker man på den "gule memo" og den springer til seneste nye indlæg.

takker den havde jeg ikke opdaget. 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

takker den havde jeg ikke opdaget. 8-)

Heller ikke jeg - den er nu også så lille ca. 4 mm2 - og næsten umuligt at se om den er gul eller hvid ude i højre side ved forfatter af sidste indlæg.

Måske kunne man lave det således at, når man trykkede i hele denne rubrik, blev man ledt direkte til sidste indlæg, fremfor til forfatterens profil :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hæ, hæ Knaller og Jernsvin.

Det er nu et meget anvendt symbol på diverse lister. Her er der oven i købet en pil der viser hen til det. Jeg synes det er meget klart. Hvis der kommer alt for mange farver og forklaringer, mister listen overskuelighed. Iøvrigt er der vel snart en ver.2 parat, så det kan næppe betale sig at lave om på nuværende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man vil læse nye indlæg i en tråd klikker man på den "gule memo" og den springer til seneste nye indlæg.

Eller klikke på "Første ulæste indlæg" ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...