Hop til indhold
Guest Randers15

Kat i Randers

Recommended Posts

Guest Randers15

Er der nogen der har været der for nyligt

Hvordan er jeres oplevelse det er det er med længe siden jeg har været der

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun giver god massage og er piv fræk, men vil gerne have det hurtigt afsluttet, hun har lidt for travlt til min smag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 9 timer siden:

hej er hun et thai kvinde  har hun en www side eller adresse ? lyder spændende

Søg her inde på Kat Randers. Jeg tror alt hvad du vil vide om hende står skrevet her. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randers15 skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der kan fortælle deres oplevelse af a

du kan starte med at læse alle anmeldelserne herinde for de sidste 5 år.  :) derefter besøger du hende og laver en anmeldese. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at Anny på Mariagervej 68 A er mere end villig til at slynge salaten. Jeg var forbi i dag nemlig :).

Jeg gik direkte ind, da døren var ulåst (dejligt ikke at skulle stå udenfor og vente på at blive lukket ind) og der sad 2 thaipiger klar. Begge midaldrende vil jeg sige og sad bare og ventede på kunder. Gik med den ene ind på værelset. Smed tøjet og lagde mig på madrassen. Herefter begyndte en ikke alt for imponerende massage, og det var tydeligt at fokus var på, at det tredje ben skulle blive stift. Pirringen var dog usædvanlig god, og af egen drift begyndte boller, mellemkød og salaten også at få en del opmærksomhed... rigtig lækkert. Mens jeg lå på maven tog hun pludselig og umotiveret pikken i munden og så mærkede jeg også en tunge i salaten. Så spurgte hun: har du 700 kr. unge mand? Jeg svarede - selvfølgelig. Og så fik den ellers maks gas. Godt med piksutteri, slikken boller, mellemkød og røv - tungen helt ned i hullet og hun guffede rigtig løs, og slikkede løs i hele området. Op på knæ, så jeg sad i doggystyle, så hun rigtig kunne komme til op i mit røvhul. Til sidst blev jeg vendt om på ryggen og så suttede hun min pik tom for sperm, men hun slugte dog ikke. Herefter tog fanden ved hende, og hun skulle tydeligvis demonstrere at hun kunne andet end at slikke pik, nosser, mellemkød og slynge salat, så jeg fik faktisk en rigtig god massage i nok en halv time herefter. Hele seancen tog præcis 1 time - nærmest på slaget - og for 700 kroner vil jeg sige det var et røverkøb. 5 stjerner. Super behandling, sød pige og OK lokale. Kommer helst sikkert igen, næste gang mit røvhul trænger til et grundigt tunge-bad :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho
DenSlemmeAdvokat skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan bekræfte at Anny på Mariagervej 68 A er mere end villig til at slynge salaten. Jeg var forbi i dag nemlig :).

Jeg gik direkte ind, da døren var ulåst (dejligt ikke at skulle stå udenfor og vente på at blive lukket ind) og der sad 2 thaipiger klar. Begge midaldrende vil jeg sige og sad bare og ventede på kunder. Gik med den ene ind på værelset. Smed tøjet og lagde mig på madrassen. Herefter begyndte en ikke alt for imponerende massage, og det var tydeligt at fokus var på, at det tredje ben skulle blive stift. Pirringen var dog usædvanlig god, og af egen drift begyndte boller, mellemkød og salaten også at få en del opmærksomhed... rigtig lækkert. Mens jeg lå på maven tog hun pludselig og umotiveret pikken i munden og så mærkede jeg også en tunge i salaten. Så spurgte hun: har du 700 kr. unge mand? Jeg svarede - selvfølgelig. Og så fik den ellers maks gas. Godt med piksutteri, slikken boller, mellemkød og røv - tungen helt ned i hullet og hun guffede rigtig løs, og slikkede løs i hele området. Op på knæ, så jeg sad i doggystyle, så hun rigtig kunne komme til op i mit røvhul. Til sidst blev jeg vendt om på ryggen og så suttede hun min pik tom for sperm, men hun slugte dog ikke. Herefter tog fanden ved hende, og hun skulle tydeligvis demonstrere at hun kunne andet end at slikke pik, nosser, mellemkød og slynge salat, så jeg fik faktisk en rigtig god massage i nok en halv time herefter. Hele seancen tog præcis 1 time - nærmest på slaget - og for 700 kroner vil jeg sige det var et røverkøb. 5 stjerner. Super behandling, sød pige og OK lokale. Kommer helst sikkert igen, næste gang mit røvhul trænger til et grundigt tunge-bad :)

Hvad har det med salat at gøre? Spiste i frokost 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DenSlemmeAdvokat skrev, den 2.7.2020 at 15:06:

Jeg kan bekræfte at Anny på Mariagervej 68 A er mere end villig til at slynge salaten. Jeg var forbi i dag nemlig :).

Jeg gik direkte ind, da døren var ulåst (dejligt ikke at skulle stå udenfor og vente på at blive lukket ind) og der sad 2 thaipiger klar. Begge midaldrende vil jeg sige og sad bare og ventede på kunder. Gik med den ene ind på værelset. Smed tøjet og lagde mig på madrassen. Herefter begyndte en ikke alt for imponerende massage, og det var tydeligt at fokus var på, at det tredje ben skulle blive stift. Pirringen var dog usædvanlig god, og af egen drift begyndte boller, mellemkød og salaten også at få en del opmærksomhed... rigtig lækkert. Mens jeg lå på maven tog hun pludselig og umotiveret pikken i munden og så mærkede jeg også en tunge i salaten. Så spurgte hun: har du 700 kr. unge mand? Jeg svarede - selvfølgelig. Og så fik den ellers maks gas. Godt med piksutteri, slikken boller, mellemkød og røv - tungen helt ned i hullet og hun guffede rigtig løs, og slikkede løs i hele området. Op på knæ, så jeg sad i doggystyle, så hun rigtig kunne komme til op i mit røvhul. Til sidst blev jeg vendt om på ryggen og så suttede hun min pik tom for sperm, men hun slugte dog ikke. Herefter tog fanden ved hende, og hun skulle tydeligvis demonstrere at hun kunne andet end at slikke pik, nosser, mellemkød og slynge salat, så jeg fik faktisk en rigtig god massage i nok en halv time herefter. Hele seancen tog præcis 1 time - nærmest på slaget - og for 700 kroner vil jeg sige det var et røverkøb. 5 stjerner. Super behandling, sød pige og OK lokale. Kommer helst sikkert igen, næste gang mit røvhul trænger til et grundigt tunge-bad :)

Ved du om der er mulighed for fingre eller Strapon?

Del dette indlæg


Link til indlæg
RandersBo skrev, den 24.6.2020 at 18:39:

Hun sagde til mig, at hun var stoppet med at give rim jobs.. Desværre.. Ingen andre i nærheden gør det samme :(

Nogen der ved om hun stadig giver blowjob uden gummi? Og sluger?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Længe siden jeg har været der, men tænker at hun gerne tager et par børn i mavsen.  Hun har aldrig været sippet. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
RandersBo skrev, den 24.6.2020 at 18:39:

Hun sagde til mig, at hun var stoppet med at give rim jobs.. Desværre.. Ingen andre i nærheden gør det samme :(

Enten har det været en kort pause, eller også har du ramt hende på en dårlig dag, for hun rimmer igen på livet løs.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jyskpik skrev, for 24 minutter siden:

Nogen der ved om hun stadig giver blowjob uden gummi? Og sluger?

Kats forhold til gummi er afslappet for nu at sige det pænt, så ja hun giver blowjob uden. Slug plejer jeg at skulle bede hende om, hvis jeg en enkelt gang glemmer det, spytter hun diskret klatten ud i et stykke køkkenrulle; så ja, hun sluger, hvis du beder hende om det.

 

Morten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt hende rimjob var ikke noget problem at få suttede pik uden, kom oppe i hende med gummi på. Men må sige at hun har taget noget på i vægt siden at jeg har været der sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...