Hop til indhold
EksilKøbenhavner

Hvor blev de af?

Recommended Posts

Dette er ikke en anmeldelse, men umiddelbart kan den godt ligge under sugardating  - tager jeg fejl må den gerne rykkes.

Ideen med sugardating for mig,  var generelt at få en lidt dybere relation end den jeg ville få i mere professionelle rammer - dette lykkes mig flere gange over periode på 5-6 år.

Nu har jeg ikke været derinde et stykke tid, men et spørgsmål jeg fik i dag, fik mig til at tænke på hvad der mon skete med Mette, fik hun flyttet i rækkehus og fik hun gjort sin bachelor færdig  Eller om Sarah's forretning har overlevet coronaen.

Altså generelt hvordan er det gået dem i livet efter vi stoppede med at ses. Nogle blev rundet fint af andre sluttede meget brat. Men jeg håber da de alle er gode steder, i nogle tilfælde har jeg lyst til lidt facebook-stalking (gør det ikke, men har lyst til det) for at se hvordan der er gået dem, særligt et par stykker er jeg lidt bekymrede for.

Er jeg bare lidt creepy eller er der andre der har det sådan?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du skal bare lade dem være. De skal videre i deres liv, og det skal du også i dit.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Hvis den dybere relation havde været gensidig, havde i nok fulgt op på tlf/mail 

De er videre, tænk ikke mere over det. 

Har en, nu stoppet glædespige på mail listen. Vi skriver ind i mellem til hinanden og det er 10 år siden vi så hinanden sidst. Hun er flyttet tilbage til Columbia og har et andet liv nu. 

Det er dejligt at høre fra hende engang i mellem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kender følelsen. Jeg havde engang et fast "forhold" til en GP.

Det kom så vidt at vi også mødtes privat til spisning og vi var "sammen" on and off i årevis.

Der kom så et tidspunkt i hendes liv, hvor hun måtte videre så hun brød med alt der tilhørte hendes tidligere liv inklusiv mig.

Et kort møde, en kort besked, et "tak for alt" og så videre.

Jeg ved ikke hvad hun laver i dag, men hun sagde at hun måtte videre med et nyt liv. Derfor er det forbi. En lille plads i hjertet er reserveret til hende, men jeg vil aldrig kunne gøre noget ved det naturligvis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, for 9 timer siden:

Dette er ikke en anmeldelse, men umiddelbart kan den godt ligge under sugardating  - tager jeg fejl må den gerne rykkes.

Ideen med sugardating for mig,  var generelt at få en lidt dybere relation end den jeg ville få i mere professionelle rammer - dette lykkes mig flere gange over periode på 5-6 år.

Nu har jeg ikke været derinde et stykke tid, men et spørgsmål jeg fik i dag, fik mig til at tænke på hvad der mon skete med Mette, fik hun flyttet i rækkehus og fik hun gjort sin bachelor færdig  Eller om Sarah's forretning har overlevet coronaen.

Altså generelt hvordan er det gået dem i livet efter vi stoppede med at ses. Nogle blev rundet fint af andre sluttede meget brat. Men jeg håber da de alle er gode steder, i nogle tilfælde har jeg lyst til lidt facebook-stalking (gør det ikke, men har lyst til det) for at se hvordan der er gået dem, særligt et par stykker er jeg lidt bekymrede for.

Er jeg bare lidt creepy eller er der andre der har det sådan?

Vil ikke mene du er creepy. 

Det er vel meget menneskeligt, at man kærre sig lidt om nogen man har / holder lidt af, også selvom det har været i en prof relation :)

Og du håndtere det jo fint, ved kun at have lysten til, at lure hvordan det går dem, men ikke gøre det. Det er jo respekten for den aftale der i sin tid blev indgået, som du overholder. 

Jeg har da også, et par tidligere "veninder" som jeg af og til tænker på. Jeg afholder mig dog også fra, at kigge fb etc. En enkelt af dem er jeg venner med og hører fra med hmm meget jævne mellemrum - det jo livets vilkår. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C

Det er da langt mere creepy at være kold og fuldstændig uinteresseret i de menneskers skæbne - som man på en eller anden måde har været intimt involveret i.  Den dag man er ligeglad med de mennesker man omgås med intimt - da er man blevet creepy. 

Så at du bekymrer dig om de kvinder du nævner - ser jeg som sympatisk og menneskeligt. 

Der er langt fra at være nysgerrig på andre menneskers skæbne og så det man kalder stalking. Stalking er noget helt andet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lauersen skrev, for 9 timer siden:

Du skal bare lade dem være. De skal videre i deres liv, og det skal du også i dit.

Jeg har ingen intention om at opsøge nogen, jeg er et normalt tænkende menneske ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har empati, og er samtidig lidt nysgerrig, hvilket er normalt for mennesker.
At stalke dem på Facebook, som du ikke har tænkt dig at gøre, er ikke ok, og dermed bliver det nok svært at få svar på, hvordan den enkelte har det i dag, men jeg ved, hvordan du har det.
Selv er der et par stykker jeg tænker på, som jeg håber, livet har behandlet vel, og at de er kommet godt videre.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...