Hop til indhold
Topperharley

Toftlundvej, Ribe.

Recommended Posts

Så tog en jeg vist lige en for holdet. 

https://annoncelight.dk/profile/hotKara69

Jeg fik besøgt hotkara69 her til eftermiddag. Syntes faktisk hun så rimelig godt ud, men jeg skal da ellers love for at der har været god gang i photoshop. Slet ikke så feminin som jeg ellers synes hun ser ud til. 

Nå, vi fik aftalt en pris og hun gik igang med massagen, der kunne jeg godt mærke at hun var maskulin. Efter lidt massage af ryggen var tiden kommet til at jeg skulle vende mig. Hun fik da liv i den lille frækkert og hun rykkede lidt i den. Så lige pludselig inden jeg var færdig så sagde hun tiden er gået og jeg havde ikke fået det som vi havde aftalt, hvilket jeg også gjorde opmærksom på. Jeg fik hende til at smide trussen og hvis det var 18 cm altid stiv, ja så skal jeg godt nok have mine skolepenge igen. En lille slap trist skoleagurk lå der og så noget sølle ud. 

Jeg tror ikke at det bliver til et genbesøg... 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ØstJyskM48
Topperharley skrev, for 16 timer siden:

Så tog en jeg vist lige en for holdet. 

https://annoncelight.dk/profile/hotKara69

Jeg fik besøgt hotkara69 her til eftermiddag. Syntes faktisk hun så rimelig godt ud, men jeg skal da ellers love for at der har været god gang i photoshop. Slet ikke så feminin som jeg ellers synes hun ser ud til. 

Nå, vi fik aftalt en pris og hun gik igang med massagen, der kunne jeg godt mærke at hun var maskulin. Efter lidt massage af ryggen var tiden kommet til at jeg skulle vende mig. Hun fik da liv i den lille frækkert og hun rykkede lidt i den. Så lige pludselig inden jeg var færdig så sagde hun tiden er gået og jeg havde ikke fået det som vi havde aftalt, hvilket jeg også gjorde opmærksom på. Jeg fik hende til at smide trussen og hvis det var 18 cm altid stiv, ja så skal jeg godt nok have mine skolepenge igen. En lille slap trist skoleagurk lå der og så noget sølle ud. 

Jeg tror ikke at det bliver til et genbesøg... 

 

Takker - så vil jeg bruge pengene et andet sted - din oplevelse er også meget lig med andres mindre gode oplevelser hos Kara som er anmeldt her på siten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har oplevet det samme begge gange jeg har besøgt “ hende “ . Maskulint udseende , god hård massage , lidt rykken i banditten og absolut ingen liv i “ hendes “ pik. Nej der bliver ikke flere chancer til Kara !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan desværre ikke sige noget positivt over stedet. 

Havde aftalt en tid med hende, kommer 3 minutter for den aftalte tid, ringer på og der bliver ikke åbnet ringer på igen og kan høre stemmer i de fra huset, venter 3-4 minutter og der sker stadig ikke noget. Holder 2 biler ved huset, så der er nok pludseligt kommet ekstra besøg.

Men hun kunne godt have sendt en besked, jeg ringede 45 minutter før for at lave en aftale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...