Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Nelly. 

https://annoncelight.dk/showad/278020

Nelly har et par vildt lækre ungpigebryster. Hold da op et syn. Hun var sød og ville gerne gøre det godt, kunne man mærke på hende. Jeg tog 45 min. til 800. Det var inklusiv super fransk. Nelly er ikke bange for at komme tæt på manden og blive lidt våd af sved fra manden. Hun skal lige vises, hvordan man gerne vil have tingene. Hun giver et godt blowjob. Hun er ungpige super stram. Rigtig flot mis har hun. Så er man til ungpige-oplevelse, så er Nelly en god mulighed. Jeg kan anbefale en tur. Jeg var ude på gaden igen efter 47 min - så der kan jeg ikke klage. Det var efter et hurtigt bad.

Når man kommer til adressen skal man gå om bag huset, hvor der er en hvis dør med et genkendeligt videokamera til overvågning af døren. Det er nemt at se, hvor man skal ringe på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liverpool skrev, for 1 minut siden:

Hvad er forskelen på pigerne i serviceniveau og personlighed?

Det ved jeg ikke, hvad jeg skal svare til. De er begge søde unge piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var lige og besøge Nelly igen :) De piger, Nelly og Melinda, de er sgu bare for søde og for lækre. De gør hvad de kan for at man får en god oplevelse og hold da op, hvor er det dejligt at få lov at nyde de unge piger, når man nu er gået hen og er blevet en voksen mand. Så purunge. Så lækre. Jeg kan i hvert fald fortsat anbefale Nelly. Melinda kender I vist alle af omtale ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...