Hop til indhold
Babamumu

Har nogle af jer prøver roxanne ?

Recommended Posts

Jeg mener hun er anmeldt under et eller flere andre navne mange gange før. Kan ikke huske hvilke.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej ok det er det jeg forsøgte finder men kunne ikke finder anmeldt eller husk andre navn :) så håb nogle har besøgte hende fornylig ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så jeg tag for hold . Det var IKKE værdi . Sur tøse og tænker kun på færdig før tid. 

kun hvis I vil spild penge så besøge hende. 

det er værest nogensinde jeg har været sammen med!  Så hold jer væk fra hende . Det er træls:( 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Din anmeldelse ligner dem jeg har set af hende jeg tror det er. Jeg ville bare ikke skrive det, hvis det nu ikke var samme pige. Det er det nok. Beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enterrtainment skrev, for 18 timer siden:

I should have looked at this post before visiting her .. waste of time and money :(

Was it this girl you met?

If so, then did she allow you to suck on her nipples?

With breasts like that I'm contemplating making a visit as long as I get to play with them. I don't mind her looking disinterested, looking at the clock or being rude. It's not like I'm there to find a friend for life.

1494116_large.jpg

Redigeret af brupdrup

Del dette indlæg

Link til indlæg
brupdrup skrev, for 2 timer siden:

With breasts like that I'm contemplating making a visit as long as I get to play with them.

Thats the weirdest fetish ever!

Del dette indlæg

Link til indlæg
brupdrup skrev, den 21.6.2020 at 10:29:

Being into breasts, or big areolas is weird now?

Didnt know the love for areolas like that were a thing.

No critique. Just Surprised. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, for 52 minutter siden:

Didnt know the love for areolas like that were a thing.

No critique. Just Surprised. 

There are people into armpits, belly buttons, noses....heck there are people into trees, dogs, corpses, feces/scat.

Loving big areolas on big tits must be one of the most common fetishes out there. But I do have my limit. There's a certain boob and areola size ratio that shouldn't be exceeded. There are areolas that are too big. Hers is perfect.

Del dette indlæg

Link til indlæg
brupdrup skrev, for 5 timer siden:

There are people into armpits, belly buttons, noses....heck there are people into trees, dogs, corpses, feces/scat.

Loving big areolas on big tits must be one of the most common fetishes out there. But I do have my limit. There's a certain boob and areola size ratio that shouldn't be exceeded. There are areolas that are too big. Hers is perfect.

Personally Im into armpits, tits, and butt(holes)s :-D But you sir, take it too far :-p

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde også luret på hende og havde besluttet at besøge hende, ville så lige tjekke Eroguide om der var nogle anmeldelser på hende, og kan nu læse hun er et trist besøg som den tur blev annulleret 

Glad for denne service eksisterer Og tak for info 

Del dette indlæg

Link til indlæg
brupdrup skrev, den 20.6.2020 at 20:21:

Was it this girl you met?

With breasts like that I'm contemplating making a visit as long as I get to play with them. I don't mind her looking disinterested, looking at the clock or being rude. It's not like I'm there to find a friend for life.

1494116_large.jpg

Yes it was her, and no doubt she looks amazing but everything else was a disaster. 

And no she would now allow you to touch them or play with them. .. but of course you can try and share the experience :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...