Hop til indhold
Prada

GB i det nordjyske

Recommended Posts

Prada skrev, 1 time siden:

https://www.annoncelight.dk/showad/295983

Er der nogen der kender til disse to og kan måske fortælle om deres GB er gode. Ja for billederne fejler jo ikke noget 

Rigtig god pinse til jer alle 

nej det ser spændene ud men Nordjyland er et vidt begreb de ku godt ha nævnt lidt mere om ca i nærheden af hvilken by 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Woow, og Signe er forsynet med 2 bryster.

 

Signe er 25 år og tidligere model, med to dejlige naturlige bryster, en perfekt slikkemund til din slikkepind og dejlig numse, der gerne tager imod lidt klaps. Min fisse er glat og stram, smager godt, og er dejlig stram. Er stort set altid våd og klar til en god pik.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan bekræfte at Signe havde to meget dejlige naturlige bryster. Jeg kan også bekræfte at pigerne i virkeligheden er meget flottere end det de viser på deres billeder og damn de er hotte og leverede et dejligt lesbisk show, og så var der ellers action til os, der var fremmødt. Desværre kunne jeg kun være med i 1 time på grund af arbejdet. ( det satans arbejde ) men sikken en time. Jeg kørte afsted med et stort smil på læben. De var pissesøde og frække, og der var generelt en superstemning blandt alle de deltagende gæster. Ingen tvivl om, at disse kvinder nød mænd omkring sig, men også at vi fik, hvad vi skulle. Signe havde tror jeg nok, hendes kæreste med. Han deltog også men var på ingen måde anmasende. Det var blot frækt synes jeg. 
 

De snakkede om, at de måske kom igen om 1 måneds tid. Jeg vil holde og næste gange vil jeg have det hele med. 
 

bh.

oldtimer 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...