Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har set hende, men syntes ikke hun virkede så feminin som jeg havde troet. Hun var lidt direkte, så kan godt forestille mig hun er fræk. Det er dejligt, men der manglede noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt hende for ca. Et år siden, det endte med at hun blev kneppet uden kondom, forstanden røg desværre ned i det forkerte hoveder. Hun fik sagt at jeg ikke måtte komme i hende.

Meget fræk og imødekommende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været hos Botun én gang for nylig. Jeg er enig i, at hun er lækker. Desuden knepper og kysser hun godt - og havde hverken travlt eller mistede interessen efter jeg betalte de 1.500 kroner for en time.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Botun en del gange. Hun er virkelig smuk og meget sexet. Flot krop og både til det blide og mere kinky sex ;) 

Hvordan hun er som aktiv kan jeg ikke udtale mig om, da jeg ikke er passiv . Men det lyder til at den del kan hun også mestre :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@1955 seems like you had a second visit to Botun :) Saw your review on Shemalewiki.

I will be in Copenhagen next week and I will visit one of the beauties.

 

It will be neither Nadja or Botun. 

But I am dissapointed that you said she didn't cum. I think 45 minute should be enough normally. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jok7r skrev, for 3 timer siden:

@1955 seems like you had a second visit to Botun :) Saw your review on Shemalewiki.

I will be in Copenhagen next week and I will visit one of the beauties.

 

It will be neither Nadja or Botun. 

But I am dissapointed that you said she didn't cum. I think 45 minute should be enough normally. 

I would chose Nadie in any time - but I have visited her so many times, that I want to try new girls.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte Lita for knap en uge siden. Det var ukompliceret at lave aftalen  (Vanløse). Jeg blev modtaget med åbne arme, et kys og en hånd i skridtet. Lita er kærlig og hun giver god kropsmassage og massage af den frække kan man heller ikke klage over. Hun er pænt udrustet, og hvis man er til at blive ordnet, så kan det varmt anbefales. Jeg kom hurtigt med hende inde i mig. Jeg kan varmt anbefale Lita.

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 25.6.2020 at 23:36:

I would chose Nadie in any time - but I have visited her so many times, that I want to try new girls.

 

I have visited both Nadie and Botun a couple of times, and they are both amazing in their own unique way. I would recommend anyone attracted to ladyboys to visit either of them.

that being said, don’t really think you comparing them, as if they were a common commodity, is very respectful. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...