Hop til indhold
Thai elsker

Jeg skal have et dobbelt bj i Kbh

Recommended Posts

Hola alle,

jeg har besluttet mig at jeg skal have et dobbelt bj af to dejlige piger. Hvem kan i anbefale? Det skal være dejligt messy med deepthroat, cum on face og eventuelt rimming.

håber i kan hjælpe!

Redigeret af Thai elsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Bjævermose skrev, for 5 timer siden:

Hej

Det lyder hyggeligt. Hvad med Tina Thai og Mali ?

Max

De gør det ikke samtidigt. Og jeg tror desværre ikke man kan få Tina til at slikke én i røven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sig til hvis du finder et par frække damer der gør det her, er nemlig også interesseret

Redigeret af Mich

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pervy skrev, den 30.5.2020 at 22:16:

Måske Jessica Serrano og Emily

Til trods for at jeg ikke har besøgt Jessica endnu, vil alene tilstedeværelsen af vidunderlige Emilly være en sikker garanti for en top oplevelse

Mvh
Balshoi 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Balshoi skrev, for 4 timer siden:

Til trods for at jeg ikke har besøgt Jessica endnu, vil alene tilstedeværelsen af vidunderlige Emilly være en sikker garanti for en top oplevelse

Mvh
Balshoi 

Hvis du synes Emilly er vidunderlig, skal du bare møde Skinken :-D Hun er dejlig når hun babber gren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Spændende indlæg. For år tilbage besøgte jeg 2 kinesiske piger på Nørrebro der tilbød dette, fantastisk oplevelse. Jeg kan desværre ikke huske hvor og hvordan jeg fandt dem. 

følger lige med her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...