Casten 861 Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) Nogen, der vil dele af deres erfaringer med dette ? Kan man holde styr på dem, når musikken spiller ? Reducerer de modtagerens fornøjelse ? Reducerer de giverens fornøjelse ? Al info og tricks har interesse, så på forhånd tak. Redigeret 30. Maj, 2020 af Casten 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Maj, 2020 Jeg bruger af og til slikkelapper til dette og hint Ja, man kan godt holde styr på dem, men det kræver lidt overskud og er en anelse besværligt. Jeg kan godt lide både at give og at modtage med slikkelapper. Jeg har købt gennem AIDS fonden. Ud af mange smagsvarianter kan jeg bedst lide mint. Chokolade er lidt klamt, men måske et hit for andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 30. Maj, 2020 Det er ikke noget jeg kunne drømme om at bruge, men jeg er måske også noget mere end almindeligt glad for smagen af numsehul. Ville heller ikke kunne se meningen i hvis en pige tog en på for at give mig en tur, så vil jeg egentligt hellere undvære. Må jeg spørge dig @Casten hvad anledningen er? Bare lige for at snage. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 30. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 19 minutter siden: Ville heller ikke kunne se meningen i hvis en pige tog en på for at give mig en tur Åh, jeg kunne nok komme i tanke om en del bakterier og andet fra den afdeling, jeg nødig ville ha ned i maven Det var noget andet, hvis det var hjemme i privaten, men her er vi jo på arbejde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 31. Maj, 2020 Lauersen skrev, for 10 timer siden: Må jeg spørge dig @Casten hvad anledningen er? Anledningen er, at min SB har et ønske om, at jeg skal give hende sorte kys. Det vil jeg meget gerne give hende, men jeg vil også gerne undgå, at vi begge bliver syge af det. Derfor. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 970 Skrevet 31. Maj, 2020 Casten skrev, for 4 timer siden: Anledningen er, at min SB har et ønske om, at jeg skal give hende sorte kys. Det vil jeg meget gerne give hende, men jeg vil også gerne undgå, at vi begge bliver syge af det. Derfor. Bed hende om at gå i bad og vaske sig ordentligt....!! Så er problemet sq heller ikk større... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 31. Maj, 2020 Kubrick skrev, for 40 minutter siden: Bed hende om at gå i bad og vaske sig ordentligt....!! Når man læser rådgivningen, er det desværre ikke så enkelt: 1. man må ikke slikke fisse efter at have givet sorte kys, det skal gøres før 2. man skal skylle munden straks efter, men ikke børste tænder (tandbørsten kan give små rifter i munden, som kan give bakterierne adgang til blodvejene) 3. man skal ikke spise chips lige inden (samme problem som med tandbørsten) og videre i den dur. Det eneste, der ser helt enkelt ud, er, at man selv kan lave slikkelapper ved at klippe kondomer til. Men det skal nok blive sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 31. Maj, 2020 Jeg ville nok vælge rigtige slikkelapper, fremfor at klippe i kondomer (der muligvis har creme på). Hvis det er akut og du er i mit område, skal du være velkommen til at kigge forbi i morgen efter et par stykker. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 31. Maj, 2020 Liv skrev, 1 time siden: Hvis det er akut Tak for tilbuddet, men det er ikke et akut problem. De kan jo købes på nettet og leveres inden for få dage. Jeg tror, at jeg følger dit råd og tager mint. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 Sørg for at blive vaccineret for leverbetændelse hepatitis.c-b Så er du sikret et langt stykke hen af vejen. Og risikere kun et gang mave onde hvis uheldet er ude Det er synd at gå.glip af en god rimming Der er utrolig mange følelser der og det.føles fantastisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 31. Maj, 2020 Casten skrev, for 13 timer siden: Anledningen er, at min SB har et ønske om, at jeg skal give hende sorte kys. Det vil jeg meget gerne give hende, men jeg vil også gerne undgå, at vi begge bliver syge af det. Derfor. Altså.. hvis hun kommer frisk fra bad og kan finde ud af at bruge vand og sæbe, så smag hende da Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Madame-elisabeht(TV) 538 Skrevet 1. Juni, 2020 Hvis ikke du vil slikke uden lap - Så tag et stykke vitawrap fra køkken skuffen - Det kan også bruges til åndedrædets kontrol ved Facesitting . God fornøjelse Madame Elisabeht 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 2. Juni, 2020 (edited) Misjo1 skrev, den 31.5.2020 at 21:44: Det er synd at gå.glip af en god rimming Der er utrolig mange følelser der og det.føles fantastisk Ja, og bestemt ikke kun at modtage. Jeg kan næsten gå i ekstase med min tunge i et lækkert numsehul. Og jeg ér vaccineret Redigeret 2. Juni, 2020 af mignuigen Tilføjelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9589 Skrevet 2. Juni, 2020 mignuigen skrev, for 22 minutter siden: Ja, og bestemt ikke kun at modtage. Jeg kan næsten gå i ekstase med min tunge i et lækkert numsehul. Og jeg ér vaccineret Det er bestemt også noget jeg slet ikke kan undvære. Min smags- og lugtesans er en ret stærk erogen zone, og heldigvis har jeg aldrig fået nej til det hverken hjemme eller ude på besøg. Har også endelig fået taget mig sammen til Hep.A+B, men har kun fået første skud indtil videre. Jeg har tid om et par uger til nr.2. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg