Hop til indhold
hate2218

thai massage i Adelgade Randers

Recommended Posts

januar/februar måned gik jeg en tur ind til Bangkok thaimassage. Blev vist ind til rummet til venstre, hvor en lille sød dame, bad mig smide tøjet.

Første gang jeg var der, og massagen var med det samme intim.Massagen var meget let og ikke noget specielt. Hun masserede tæt på min tændte pik og rørte jævnligt ved den. Da hun satte ig foran mit ansigt, er jeg næsten sikker på at hun var bundløs. Jeg gjorde dog ikke noget.

Da hun bad mig vende mig om, så hun med det samme min stive pik. Hun gik igang med HJ, fortalte at jeg havde 500,- og opfordrede hende til BJ. Hun forsøgte flere gang at få flere penge, men jeg havde kun de 500. Hun gav mig et BJ, jeg var meget tændt og kom da hun tog min pik ud af munden første gang, for at bruge hånden,kom jeg. Jeg sprøjtede en del ud over mig selv og hendes ansigt. Hun smilede og sagde at det var hurtigt. Hun suttede mig herefter ren, og gik ud og vaskede sig. Hun fortalte veninden om min hurtige kommen, Pik eller hvad ved jeg, de talte thai. Veninden insisterede på at jeg snart kom igen.

Begge piger rigtig kønne og imødekommende, overvejer besøg igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...