Hop til indhold
Gh0st

Hvordan har I piger det efter genåbningen ?

Recommended Posts

Denne scene fra 'Sheriffen skyder på det hele' fik mig til at tænke på om I piger har det på samme måde som 'Lilli Von Schtupp', nu alle han hundene endelig kan besøge jer :-)

Rigtig god pinse til jer allesammen og husk nu at grine lidt i de her skøre tider

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld men landet er kun delvis åbne op, og vi skal stadig passe på, holde afstand, sprittet hænder.
Genåbning er for mig når hele landet er åbne op og Covid19 er borte på ene eller anden måde. 

Så jeg er stadig hjemme og passer på mig selv og andre i risiko gruppe. 
Sammen hver for sig. Er stadig min service ved tele-lir & cam sex. Ved mange af dem der ringer til mig, stadig heller ikke tør i nu tage på bodel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et affødt spørgsmål til pigerne er, om der kommer det sædvanlige antal gæster? Personligt holder jeg stadig pause i mine besøg. Jeg savner da den fysiske kontakt, men har på en eller anden måde vænnet mig til det. Det er ikke første gang i mit,liv, jeg går en lang periode uden sex.

Redigeret af Elprebsi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft den bedste uge på klinik.. Den er vist kun overgået af min debuterende vagt:lol:.. 

Meeen det hjælper nok også lidt at mænderne nu skal gå hjem fra byen senest klokken 24:P.. Og at der er mindre billigere udvalg i Danmark i øjeblikket er nok også til os piger der arbejders fordel.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Jeg synes, at legene efter genåbningen har været nogle af de sjoveste længe! Jeg kan godt mærke på både mig selv og gæsterne, at vi har trængt noget så grusomt under nedlukningen <3 Og puha, der er jo stadig lange pauser mellem vagterne (for mig), så det fortsætter jo nok. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Jeg har nydt det fuldt ud, siden jeg åbnede. Og har lært nogle nye ting pga lockdownet. Lært mig selv bedre at kende og mine grænser så har kun haft mange dejlige gæster, det har bare været skønt og jeg håber da det vil forsætte.<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Beklager det sene svar, men jeg er lige kommet hjem fra en forlænget pinse ferie i 'Vilde Vidunderlige Danmark'.

Mit indlæg var mest af alt et forsøg på være lidt 'morsom', da jeg elsker Mel Brooks film, især de film, hvor den fantastisk Madeleine Kahn medvirker.

Og så fik 'Lilli Von Schupp' mig til at tænke på. hvordan den delvise åbning har påvirket i piger.

Håber så sandelig ikke, at 'Alt syd for navlen er Alles Kaput' hos de aktive piger, som Lilli synger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gh0st skrev, for 5 timer siden:

Håber så sandelig ikke, at 'Alt syd for navlen er Alles Kaput' hos de aktive piger, som Lilli synger.

Arhh... ikke “Alles Kaput” :P Meeen jeg kunne da mærke jeg var i live, efter de første par dage, oven på 1,5 måned som “frigid nonne” i sofaen.... Griner...   

Det er sååå dejligt at komme igang igen... det/i har været savnet... :wub: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...