Hop til indhold
Borende X

Sære sammentræf

Recommended Posts

Af og til kommer man her i tilværelsen ud for nogle sære sammentræf, og et af mine særeste var i forbindelse med en glædespige, jeg besøgte.

Det var en glædespige, som jeg af og til frekventerede, men som pludselig blev ”boligløs”. Det er vel ikke ukendt i branchen. Efter nogen tid havde hun dog fundet et sted, hvor hun midlertidigt kunne leje sig ind.

Det lå i et moderne villakvarter i udkanten af en ældre landsby.

Jeg kendte fra gammel tid godt navnet på landsbyen, og da jeg med nogen besvær nåede frem med det offentlige og fik opgivet den endelige adresse, gik jeg nærmest i baglås:

Den jord, hvor villakvarteret lå, var en udstykning af en nu nedlagt gård, som min far havde ejet og drevet ca. 80 år tidligere, og hvor to ældre familiemedlemmer var født.

Jeg kunne under glædespigebesøget ikke lade være med at tænke på, hvad den Gamle ville have sagt, hvis han i sin himmel (eller helvede?) kunne have set, at hans yngste søn nu knaldede løs på den fædrene jord.

Er der nogen, der har lignende sære oplevelser?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Well done Sonny Boy - Præcis!! ;-))

da jeg var teenager knalde jeg min stedmoder niece - det tænker jeg også min gamle (også en plater)  som stadig er i live ville sætte pris på hvis jeg fortalte. Det gør jeg dog ikke da nogen ville stille soørgsmål til faderskab til nogen af ungerne ;-)

men sjovt var det...

som du har slået dig op værende af ældre kaliber tænker jeg din gamle måske mest ville nikke misundeligt anderkendende :-))

Del dette indlæg

Link til indlæg

Havde en sugardate i København. Da vi taler sammen (det gør man jo også), fortæller hun hvor hun er vokset op, og hvor hendes mor bor - det er så'n set en parallelvej til dér, hvor jeg bor nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har også mødt og været sammen med en SB flere gange. Da vi blev mere nære og talte om forskellige ting, herunder også opvækst osv blev jeg klar over, at hun var datter af en skolekammerat. Han gik dog et par klasser under mig, og må have fået børn sent eller en efternøler. 
Jeg støder af og til ind i min gamle klassekammerat, når jeg er tilbage i barndommens by. Har flere gange tænkt på, at verden nogle gange er meget lille. 
Det skal dog tilføjes, da jeg fandt ud af, at hun var datter af en jeg kender og kan risikerer at møde, droppede jeg hende. Var dog ikke mand nok til, at bekende kulør og fortælle hende grunden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

I mine yngre dage, inviterede min daværende helt nye kæreste i biografen.   Vi tager plads. på rækken lige bag os, opdager jeg lidt senere, at mine forrige to ex-kærester sidder der.  De havde ingen relation til hinanden-  Den slags sker vist (forhåbentlig) kun engang i sit liv. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...