heeejmor 92 Skrevet 29. Maj, 2020 Er der nogen der har mødt denne babe og kan dele ud af deres erfaring? jeg har desværre haft lidt blandet oplevelser med stedet i forhold til de billeder de bruger og den pige som så dukker op. Chanel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy Cane 587 Skrevet 29. Maj, 2020 Nu har jeg ikke “prøvet” Chanel som mand men som veninde kan jeg varmt anbefale hende, hvis du leder efter en kvinde som er sød, indledende og nem at snakke med Og så er hun selvfølgelig også fræk og lever op til sine billedet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 29. Maj, 2020 Remember to add some years and kilos. EF is known for that Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
elcon71 261 Skrevet 30. Maj, 2020 (edited) dongding skrev, for 12 timer siden: Remember to add some years and kilos. EF is known for that I don't know that's an issue only at EF. Seems like a business rule to me I am however very pleased with EF. Redigeret 30. Maj, 2020 af elcon71 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg