Hop til indhold
Guest Lynet2019

Bedste massage i det grønne område

Recommended Posts

Guest Lynet2019

http://lyngbythaimassage.dk/
 

har været forbi forleden.   Skulle prøve dette relativt nye sted.   Hun kan sgu masserer den unge dame.    Hold da op.  Virkelig professionelt og hård massage.  Hvis man kan lide en frisk pige så må dette være stedet.   Hun kan tale et øre Af. Men fuck hun er sjov og fuld at positiv energi.   Jeg fik ikke ekstra da jeg beholde beklæderne på. Men lad endelig høre om andres oplevelser.    Hun nok et af de mest positive thaier jeg har mødt.    

Del dette indlæg


Link til indlæg

I det område der hentydes til, altså Lyngbyområdet findes der 3 thaiklinikker. Når trådstarter så udnævner den ene, uden at have prøvet de andre, er det lidt af en tilsnigelse at udnævne den bedste. At de to andre ligger stille indtil (formentlig) 1.juli forandrer naturligvis ikke sagen.

Det vil klæde trådstarter lige at spise brød til inden et indlæg væltes ud på siderne.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lynet2019

Øøøh.  Hvorfra konkluderer du at jeg ikke har prøvet andre i området ?   Du kan jo selv tage en ny runde til dem alle og så skrive dine egne oplevelser.   Jeg hører meget gerne om andre gode steder i den del af riget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanariefuglen skrev, for 10 timer siden:

I det område der hentydes til, altså Lyngbyområdet findes der 3 thaiklinikker. Når trådstarter så udnævner den ene, uden at have prøvet de andre, er det lidt af en tilsnigelse at udnævne den bedste. At de to andre ligger stille indtil (formentlig) 1.juli forandrer naturligvis ikke sagen.

Det vil klæde trådstarter lige at spise brød til inden et indlæg væltes ud på siderne.

 

hvad er dit problem ?? eller arbejder du for en af de andre siden du kommer med sådan en dum bemærkning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at Kanariefuglen hentyder til de tråde hvor Lynet2019 kommenterer ægtheden i andre/nye brugeres positive indlæg, og korrekt nok vil det ikke være fair  at kalde stedet det bedste uden at have prøvet samtlige andre.

Jeg har ikke været her men de steder jeg har prøvet hvor lynet2019 også har været og anmeldt passer hans beskrivelser ok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Como

Enig med Lynet, rigtig god massage. 
sjov selskab og pæn dame medio 40. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja bedre til ? Fx synes jeg wan er utrolig sød og Gir en fin massage med alt pirrende undervejs. Tror det nye sted slår Wan`s thaimassage. Stedet på Grønnevej er nok bedst til “ikkemassagedelen”. Prøvede måske bare at sætte e lille oplysende debat igang om de forskellige steder i det grønne område ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem af dem?  

Martinbanke skrev, den 1.5.2020 at 07:08:

Hej

Stedet kører igen på fuldt blus efter haft lukket

Har selv været forbi og fået nok en af de bedste massage man kan få for prisen

 

Nuud Er glad for igen at kunne tjene penge da det har været meget hårdt siger hun

 

Hvis man kommer forbi i weekenden er der altid et hav af veninder på besøg. Hvilke tit ender med fire hånds massage :)

 

Martin

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...