Hop til indhold
Claesen

Et forårs digt :D

Recommended Posts

Solen skinner, fuglene synger, nu det weekend og ingenting tynger, dog kan jeg mærke at sanserne gynger. 

Lønnen gik ind, diskontoen stiger og hurtigt vågner den et øjede kriger, altid på vagt intet den siger dog hvor fan er de skønne piger? 

Krisen har været lang, pladsen i bukserne trang, og nu trænger naturen til at gå sin gang, inden man klare den selv endnu engang :(

Ja ja måske, er det ikke just gået nogen stor digter tabt i mig, og folk der kender mig siger jeg heller ikke skal være sanger :D men som det trods alt nok fremgår, så er safterne steget mig til hovedet ( er ikke sikker på hvilket af dem) nu det forår og min konto viser at jeg kan tillade mig en lille fejring af dette. Men hvad fan hjælper det, når nu alt næsten ligger stille eller ikke er det jeg søger :( nå tålmodighed er jo en dyd.. 

Go pinse til jer alle :)

Venligst Claesen 

Redigeret af Claesen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne

Du må jo til at digte mens du er i gang, - skrive et kvad mens du tar' et (varmt) bad, og se om den store digter titter frem mens du holder dit lem.
Eller får en anden til at holde det... 

Ellers giv den 15 dage, så er jeg tilbage :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hunting for beaver skrev, for 1 minut siden:

Flot digt,,, sjovt og meningsfuldt ;)

Synes at navne som bla., den et- enøjede kriger, den skallede kriger og banditten, burde være en del af vores kulturarv,, :D

God pinse tilbage 

Helt enig, det savner vores kulturarv netop. Tænk hvad de unge mennesker går glip af, når disse ord undgår med os :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nannas Hjørne skrev, for 53 minutter siden:

Du må jo til at digte mens du er i gang, - skrive et kvad mens du tar' et (varmt) bad, og se om den store digter titter frem mens du holder dit lem.
Eller får en anden til at holde det... 

Ellers giv den 15 dage, så er jeg tilbage :P

Ja ja du kan da også digte ;)

Jeg har desværre kun brus med koldt vand der hvor jeg bor pt. Altså digteren kommer kun frem ved særlige lejligheder ( den er nemlig dovn) noget helt andet er det med lemmet, det er ofte meget vågent og tilstede :D

15 dage :shock: er du klar over hvor lang tid det er og så i min tilstand :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...