Hop til indhold
Guest Valderrama

Anbefaling af SB i Aalborg

Recommended Posts

Guest Valderrama

Jeg søger en seriøs SB, og har kigget på følgende

Rideit8

Katyy

Sugarbaaben

01sugarbabe

Kitty001

er der nogen der har haft erfaringer med disse dejlige piger :biggrin: og vil berette om det er noget at forsøge at gå videre med

På forhånd tak :)

/Valderrama

 

 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Er der slet ikke nogen der har haft erfaringer med nogen af dem???

Så er de jo nok desværre fake :mellow:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Valderrama skrev, for 12 timer siden:

Så er de jo nok desværre fake :mellow:

Tværtimod. Rigtige SDer beskytter de ægte SBer ved ikke at dele oplysninger om dem til andre. Så ingen omtale er god omtale. I modsætning til de øvrige sider her på EG.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama
Casten skrev, for 26 minutter siden:

Tværtimod. Rigtige SDer beskytter de ægte SBer ved ikke at dele oplysninger om dem til andre. Så ingen omtale er god omtale. I modsætning til de øvrige sider her på EG.

 

 

Er til dels enig med dig, og ønskede egentlig heller ikke det store udpenslende referat om pigerne, ville egentlig bare høre om nogen havde lykkedes at lave aftale med nogen af dem, og om de er fake eller for real og seriøse

/Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, 1 time siden:

Tværtimod. Rigtige SDer beskytter de ægte SBer ved ikke at dele oplysninger om dem til andre. Så ingen omtale er god omtale. I modsætning til de øvrige sider her på EG.

 

 

Mener du virkeligt "beskytter" ;)

Hvis de stadigt har en profil derinde, så er det fair at antage at butikken er åben, tænker jeg :D og så behøver de vel ikke beskyttelse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
EksilKøbenhavner skrev, den 9.6.2020 at 22:13:

Hvis de stadigt har en profil derinde, så er det fair at antage at butikken er åben, tænker jeg :D og så behøver de vel ikke beskyttelse ;)

De færreste SBer - og de færreste SDer - opfatter SBernes aktiviteter som "butikker". Det vælger du så at gøre, og det står dig selvfølgeligelig frit for. Så vi er bare uenige om, hvad der er ordentlig opførelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 21 minutter siden:

De færreste SBer - og de færreste SDer - opfatter SBernes aktiviteter som "butikker". Det vælger du så at gøre, og det står dig selvfølgeligelig frit for. Så vi er bare uenige om, hvad der er ordentlig opførelse.

Hvor i ligger min dårlige opførsel? Det må du lige forklarer ;)

Nu kommer jeg lige med en afsløring, sæt dig ned det kommer måske som et chok; Hvis "din" SB, stadigt har en profil, stadigt er online, stadigt svarer andre... så er hun din, på samme måde som sædet i bussen er dit. Altså dit indtil du stiger af ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke

Er Rideit8 fuld aktiv nu?

Er nemlig ikke på SD i øjeblikket.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
EksilKøbenhavner skrev, den 11/6/2020 at 16:52:

Hvor i ligger min dårlige opførsel? Det må du lige forklarer ;)

Nu kommer jeg lige med en afsløring, sæt dig ned det kommer måske som et chok; Hvis "din" SB, stadigt har en profil, stadigt er online, stadigt svarer andre... så er hun din, på samme måde som sædet i bussen er dit. Altså dit indtil du stiger af ;)

@EksilKøbenhavner. Præcis. Dog mener jeg ikke, ligesom med GP’ere, at man ikke skal frembrusende med alt hvad der er foregået da alle jo ret indlysende ikke får samme behandling. Hvis vi altså ser bort fra de top profesionelle hvor det er samlebåndssex med en lang liste over ydelser hvor der skal tillægges xx kroner oveni i prisen for tiden. Her finder jeg det ok at gå i detaljer. Ellers ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Svpe1970
denflinke skrev, for 18 minutter siden:

Er Rideit8 fuld aktiv nu?

Er nemlig ikke på SD i øjeblikket.:)

@denflinke. Synes du skal oprette en profil derinde. Det gør det hele så meget nemmere - ironi kan forekomme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest denflinke
Svpe1970 skrev, Lige nu:

@denflinke. Synes du skal oprette en profil derinde. Det gør det hele så meget nemmere - ironi kan forekomme

 

Svpe1970 skrev, Lige nu:

@denflinke. Synes du skal oprette en profil derinde. Det gør det hele så meget nemmere - ironi kan forekomme

;-)

Ja forstår hvad du mener, holder bare lille pause.

Var bare nysgerrig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...