Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Dave

Chelly

Jeg har nu været forbi Chelly nogle gange efterhånden. Der er få som hende, der kan få mig til at slappe af som hun. Så man må sige jeg blev glad, da hun blev lukket ind i landet. Hun forstår virkelig kombinationen af sød, fræk, forførende og charmerende.

Hun taler rigtig godt engelsk, så der er ikke nogle sprogmæssige barrierer.

Et kæmpe thumbs up herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dave a scris acum 6 ore:

Chelly

Acum am trecut de Chelly uneori de-a lungul timpului. Rijngrijirea sănătoasă a pielii și rijngrijirea feței cu ghivece pentru și relaxare și o față piele pe față. Decizia, golfurile tale de lemn sănătos filate mi-am bucurat poate un interior ichchisă răspândit. Cnțelege cu adevărate combinații între dulce, obraznic, seducător fermi fermecător.

Prima engleză forte bine, deci acum există bariere lingvistice.

Un uriaș a împărțit sus de aici :)

Mulțumesc mult pentru cuvintele tale amabile!:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
Chelly skrev, for 2 timer siden:

Mulțumesc mult pentru cuvintele tale amabile!:)

Man må sige at hun af en belgier at være (jrf. hendes annonce) er hun usædvanlig god til rumænsk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Chelly I am sure that how you make many danish men happy is more important than where you might come from, although I offcourse believe you eplanation ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...