Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/285059

She is back next week. Saw her right after she started up post COVID/19. She has a sex drive that is amazing. She starts rather shy but she quickly gets involved. Nothing is below par. It’s  all high end. Nothing better when she at the end just keeps the dick in her mouth. Maybe I’ll see her next week. Don’t ask about price please. Every thread about her has to be ruined by lack of price info or her set up. If you get the chance you won’t regret it

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go´ reklame for pigebarnet; ift. prisen må man selv komme med et udspil; hvilket jo egentligt er en smart ´taktik´, idet hvis den potentielle kunde eks. byder for lavt (så forhandles det til en højere pris); og byder kunden højt, er det jo kanon for pigebarnet (og bagmanden?)

 

Go´ aften derude …..    

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Høvdingen skrev, for 36 minutter siden:

Go´ reklame for pigebarnet; ift. prisen må man selv komme med et udspil; hvilket jo egentligt er en smart ´taktik´, idet hvis den potentielle kunde eks. byder for lavt (så forhandles det til en højere pris); og byder kunden højt, er det jo kanon for pigebarnet (og bagmanden?)

 

Go´ aften derude …..    

Somme  tider  kan  det  være  svært at  fastsætte  et  bestemt  beløb  for  en  leg.  Jeg har  flere  gange  bedt  mændene  om  deres  udspil  og  har flere  gange  skrevet  at  et  mindre  beløb  var  helt  ok  med  mig.  Det  skal  være  rimeligt  for  alle. 

Men vil  heller  ikke  køre  med  sindsyge  lave  priser,  da  minut uret  ikke  er  medbragt.  

Der  behøver  ikke  altid  at  være  en  grisk  bagtanke  med  alt 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Typical dumb asses if you are too cheap and not up for top notch doings just go to the next review

Redigeret af dongding

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, for 53 minutter siden:

Typical dumb asses if you are too cheap and not up for top notch doings just go to the next review

 

dongding skrev, for 54 minutter siden:

dumb asses  - sikke dog en ´betegnelse`  - mit udspil er 1111 kr. for 29.55 min

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...