Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er også interesseret og har forsøgt at skrive til dem men har endnu ikke modtaget svar. Måske har de lukket her i Pinsen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende for 2 uger siden. Fik dog noget dejlig olie massage + hj må indrømme at hun var virkelig god. Om selve pigen, rigtig sød og virkelig køn i får hold til mange andre thai piger *-* hendes krop wow dejlig at rør ved. Vil helt klart besøge hende igen hvor der skal prøves meget mere end "bare" massage. 

Redigeret af Hakunamatata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra
jensen6 skrev, Lige nu:

Hvor holder hun til ca.?

København NV efter annoncen at dømme...

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen6 skrev, for 3 timer siden:

Tak, jeg kan godt læse ;-).

Men lidt nærmere - og hvordan/diskretion?

Hun holder til på Emdrupvej. Jeg har endnu ikke selv været forbi men har fået adressen fra hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
divdivle skrev, for 21 minutter siden:

Er det så stor bryster? 

Som hun selv skriver er det størrelse D. 100% naturlige, kan kun anbefale at besøge hende og mærke dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, for 1 time siden:

Som hun selv skriver er det størrelse D. 100% naturlige, kan kun anbefale at besøge hende og mærke dem.

Troede ikke du havde besøgt hende endnu? Der står vist ikke noget om at de er naturlige i annoncen... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ph13 skrev, for 11 timer siden:

Troede ikke du havde besøgt hende endnu? Der står vist ikke noget om at de er naturlige i annoncen... 

Jo, jeg besøgte hende efter at jeg besvarede jensen6. Det var også derfor at jeg skrev i mit svar “endnu ikke”. Jeg skrev bare ikke at jeg allerede havde en aftale. Man ved jo ikke med disse aftaler om de bliver gode eller mindre gode så jeg ville gerne holde det for mig selv til jeg havde været forbi.

Det er rigtigt at der ikke står noget om naturlige bryster i annoncen men som skrevet så har jeg nu selv mærket dem og derfor skrev jeg at de var 100% naturlige. Hun er i hvertfald et besøg værd :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, for 19 timer siden:

Jo, jeg besøgte hende efter at jeg besvarede jensen6.

så hvor blev din anmeldelse af?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Salle skrev, den ‎18‎-‎06‎-‎2020 at 09:04:

Jo, jeg besøgte hende efter at jeg besvarede jensen6. Det var også derfor at jeg skrev i mit svar “endnu ikke”. Jeg skrev bare ikke at jeg allerede havde en aftale. Man ved jo ikke med disse aftaler om de bliver gode eller mindre gode så jeg ville gerne holde det for mig selv til jeg havde været forbi.

Det er rigtigt at der ikke står noget om naturlige bryster i annoncen men som skrevet så har jeg nu selv mærket dem og derfor skrev jeg at de var 100% naturlige. Hun er i hvertfald et besøg værd :biggrin:

fik du blow uden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...