Caligula 0 Skrevet 28. Maj, 2020 Hej brødre Er ved at aftale et møde med SD-pigen FriskMa i Aalborg. Nogle der kender hende og kan hun anbefales? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PTH 16 Skrevet 28. Maj, 2020 Hun er en virkelig sød ung kvinde men på og total pleaser. Hun er jo ikke en nips så det skal du selvfølgelig være indforstået med 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Caligula 0 Skrevet 29. Maj, 2020 Tak for input Har fået billeder af hende, og hun ser ikke ud som en der brækker i to - hvilket jeg også personlig foretrækker Ved du hvad hendes “policy” er omkring gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PTH 16 Skrevet 29. Maj, 2020 Samleje er med kondom alt andet uden - var det i hvert fald med mig hvilket jeg også foretrækker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 24 Skrevet 2. Juni, 2020 Jeg har været hos hende 2 gange og begge gange har det været uden gummi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomson 72 Skrevet 3. Juni, 2020 Har i link til hende.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 3. Juni, 2020 Thomson skrev, for 1 time siden: Har i link til hende.? Her https://sugardaters.dk/show?alias=FriskMa Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdawggggg 0 Skrevet 4. Juni, 2020 KRSC skrev, den 2.6.2020 at 21:24: Jeg har været hos hende 2 gange og begge gange har det været uden gummi Hvad har du betalt/givet hende igen for oplevelsen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KRSC 24 Skrevet 6. Juni, 2020 (edited) pdawggggg skrev, den 4.6.2020 at 10:50: Hvad har du betalt/givet hende igen for oplevelsen? Jeg kom af med en tusse. Hun tager både kontanter og MobilePay Redigeret 6. Juni, 2020 af KRSC Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Peter26 Skrevet 7. Juni, 2020 ‘Profilen findes ikke’ siger den ved mig, hmm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ViborgMand Skrevet 7. Juni, 2020 Tror hun har lavet en ny og bare hedder Frisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McFarlane 262 Skrevet 12. Juni, 2020 Hun er ikke glad for at blive nævnt herinde. Derfor hun indenfor kort tid har skiftet profilnavn. (skal nok undlade at nævne hendes nye profilnavn). Tror ikke hun dyrker sex med alle, som hun skriver med. Eller også er hun bare meget forsigtig (forståeligt nok). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lars9000 3 Skrevet 13. Juni, 2020 Ikke nemt at få en aftale med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg