Hop til indhold
Ny bruger

Billig luder. Vejle

Recommended Posts

Lasselarseb skrev, for 8 minutter siden:

Synes teksten virker som skrevet af en 16-17 årig dreng uden hår omkring tissemanden.

Hun skriver hun ikke er så meget for SMS - så det kan være hun har nogle sproglige udfordringer - men jeg har set annoncen eller en lignende omtalt før - så mon ikke der ligger en anmeldelse allerede?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Jeg har ( mis) tanken at det er en hævngerrig eks der er ude på at chikanere sin ekskæreste så meget som muligt. Hænger også godt sammen med at han ønsker at hun skal ringes op så ofte som muligt af fremmede, liderlige mænd  plus sprogbruget / retorikken i annoncen som er meget nedgørende 

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke mere end et par dage siden denne kom:

Der er 2 annoncer som omhandler samme trunte. Det er ikke umildbart en hævngerrig eks, da jeg har besøgt hende for LÆNGE siden, dog i Odense.

Min mening er at det var billigt, men value for money nej bestemt ikke. Skulle hellere have brugt et par hundrede mere :)

 

Redigeret af KeBoRas
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som jeg tidligere har skrevet: 

Jeg kan kun bekræfte de Herrers oplevelser. 

 Fake billeder. :(

• Mindst 65 år.:(

• Lange hænge patter. :(

• Totalt uengageret. :(

• Dårlig stemning.:(

• Spild af tid og penge. :(

• Gentagelse  NEJ. :(

Find noget bedre fisse brødre :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dårlig omtale er bedre end ingen omtale:-o

Jeg har prøver et af hendes tilbud, og nej det er ikke kvalitet, på den anden side, så er det prøvet meget dårligere (desværre)

men 65 år mener jeg nu er skudt noget over, ja billederne er tunet lidt. 
men det hun tilbyder er det man får, lige på og hårdt også videre, og det er faktisk det frække ved hende, og jeg tror faktisk hun nyder dette setup, og hun bliver meget munter når hun bliver behandlet som hun beder om i både tekst og aftale pr tlf. 

så alt i alt ok til pengene. 
hvis det med 65 år passer er jeg virkelig i chok. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...