Hop til indhold
Jernsvinet

Tilde26 Bording

Recommended Posts

Har netop besøgt Tilde26 fra østjylland hos privatdiskret i Bording

http://www.privat-diskret.dk/index.php/ ... ail&id=162

Hun er faktisk flottere i virkeligheden end på billederne, ikke et gram fedt for meget, ingen skæmmende tattooveringer, de flotteste faste naturlige ungpigebryster, smilende, sød, naturlig og alligevel lidt sej. Hun gav sig virkelig god tid med masser af kys og kram :D - havde ikke haft noget at lave hele dagen - uforståeligt med det udseende og indlevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Har netop besøgt Tilde26 fra østjylland hos privatdiskret i Bording

http://www.privat-diskret.dk/index.php/ ... ail&id=162

Hun er faktisk flottere i virkeligheden end på billederne, ikke et gram fedt for meget, ingen skæmmende tattooveringer, de flotteste faste naturlige ungpigebryster, smilende, sød, naturlig og alligevel lidt sej. Hun gav sig virkelig god tid med masser af kys og kram :D - havde ikke haft noget at lave hele dagen - uforståeligt med det udseende og indlevelse.

Hun ser sød ud. Det ser ud til på et af hendes fotos at hun har asiatiske eller afrikanske træk. Er det rigtig set?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun ser sød ud. Det ser ud til på et af hendes fotos at hun har asiatiske eller afrikanske træk. Er det rigtig set?

Nej, hun er høj og slank med en smal bagdel - overhovedet ikke asiatisk eller afrikansk i udtrykket, men eksotisk på en sej nordisk måde, som man sjældent ser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ÆHHHH Jernsvinet, det var da lidt af pige, du fandt frem af gemmerne der!!!!! Det der lange mørke glatte hår............. ME LOVE :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Privat/diskret? - betyder det, at det er hjemme ved hende selv?

Giv lidt flere detaljer fra dit super møde med dejligheden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan finde beskrivelser af stedet i andre tråde, men stedet er anderledes fra andre steder, idet du først skal ringe og bestile tid, inden du får oplyst adressen - og uden tidsbestilling - no pussy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde igen idag en herlig oplevelse med Tilde i Bording. Hun kunne tydligt huske mig fra sidste gang og hvad vi havde snakket om. Først kælede vi stående med kram og tungekys - det var endnu engang dejligt at opleve en pige med så flot en krop og så frække ungpigebryster (bortset fra piercingen i den ene brystvorte). Så fik hun lov at give mig en lang pirrende omgang svensk, afvekslet med lidt superfransk - hun fik mig virkelig til at gispe efter vejret.

Nu havde jeg imidlertid fået lyst til at se hende sprede sine lækre skamlæber, så jeg kunne give hende en slikketur. Tiden løb desværre alt for hurtigt og jeg ville bare nyde synet af hendes smalle bagdel, om det så var det sidste jeg skulle gøre på denne jord - der gik da heller ikke længe, før jeg måtte overgive mig.

Bagefter havde vi endnu en hyggelig snak. Næste gang vil hun måske give mig superfransk med isterninger i munden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder meget koldt :lol::lol::lol:

Første gang jeg oplevede det havde jeg bind for øjnene og blev nok lidt overrasket, men for satan hvor bliver man stiv :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Første gang jeg oplevede det havde jeg bind for øjnene og blev nok lidt overrasket, men for satan hvor bliver man stiv :shock:

Har af en erfaren pige fået et hint om at sodavand med brus skulle være endnu bedre - det må prøves :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...