Hop til indhold

Røveri i Snekkersten

Featured Replies

Skrevet

For så vidt angår den 28-årige svensker, så forstår jeg simpelthen ikke, hvorfor han ikke idømmes en strengere straf.

Strafferammen for røveri kan udvides til 10 år. En anden betragtning kunne være, at idømme ham forvaring. Dømte har tidligere domme, hvor den ene er for et hjemmerøveri, der gav 6 års fængsel.

Den mand, har simpelthen udvist en adfærd, der beviser, at han er en trussel mod almindelige mennsker. Jeg ville ønske, at domstolene slog hårdere ned, på disse gentagelsesforbrydere.

Skrevet
Borende X skrev, 1 time siden:

Søgefunktionen herinde er desværre alt for dårlig, så jeg har ikke kunnet finde den relevante tråd.

Mon ikke det er denne her, du tænker på :

Du har ret i at søgefunktionen er lidt underlig. Søges på "Direktør" findes tråden ikke, man skal søge på "Direktøren". 

Skrevet
  • Author
Krebs skrev, for 2 timer siden:

Mon ikke det er denne her, du tænker på :

Du har ret i at søgefunktionen er lidt underlig. Søges på "Direktør" findes tråden ikke, man skal søge på "Direktøren". 

Det er præcis den, jeg tænker på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.