Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

Jeg har overvejet Siam Elephant på Hans Knudsens Plads, på Østerbro. Hun reklamerer ikke med noget specielt, men har hørt at hun måske kan lokkes. Har så også hørt at hun er temmelig uengageret, så nu ved jeg sq ikke rigtigt om jeg vil smide penge i den retning....B2B med lidt mere er ønsket. Nogen der kender til stedet?

Redigeret af doublefun

Del dette indlæg


Link til indlæg
doublefun skrev, for 9 minutter siden:

Hej

Jeg har overvejet Siam Elephant på Hans Knudsens Plads, på Østerbro. Hun reklamerer ikke med noget specielt, men har hørt at hun måske kan lokkes. Har så også hørt at hun er temmelig uengageret, så nu ved jeg sq ikke rigtigt om jeg vil smide penge i den retning....B2B med lidt mere er ønsket. Nogen der kender til stedet?

Jeg har aldrig været der, men mindes ikke at have læst noget negativt som sådan, men jeg kan da ha overset det hvis det var,...... og så et lille spørgsmål;

Hvorfor lige "Johnny" i overskriften???:razz::huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 1 minut siden:

Jeg har aldrig været der, men mindes ikke at have læst noget negativt som sådan, men jeg kan da ha overset det hvis det var,...... og så et lille spørgsmål;

Hvorfor lige "Johnny" i overskriften???:razz::huh:

Johnny var en fejl som vist skulle være rettet..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
doublefun skrev, 1 time siden:

Hej

Jeg har overvejet Siam Elephant på Hans Knudsens Plads, på Østerbro. Hun reklamerer ikke med noget specielt, men har hørt at hun måske kan lokkes. Har så også hørt at hun er temmelig uengageret, så nu ved jeg sq ikke rigtigt om jeg vil smide penge i den retning....B2B med lidt mere er ønsket. Nogen der kender til stedet?

Som i her ?: https://www.siam-elephant.dk/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var mit første sted i branchen helt tilbage i 2009.

Dengang hed det "Kanya" og havde et godt ry. Ejeren var kommet fra Oxford Alle på Amager og havde mange fine ord med på vejen på det hedengangne Gimel. Derfor lod jeg mig lokke til mit føste (og eneste) besøg her. Jeg oplevede et vellykket besøg hos en storbarmet pige, Jenny, der nok tilbød mere, end jeg i øjeblikket troede realistisk.

Jeg prøvede efterfølgende et par gange, men der sad altid flere lurende mænd bag aviser på bænkene på pladsen. De skævede jævnligt op mod biksen, så jeg var klar over, at de var der i samme ærinde som jeg. Derfor tog jeg hjem.

Siden er stedet blevet til Siam Elephant, og anmeldelserne er blandede. I hvert fald er det på et butikstorv med livlig parkering ikke et sted for dem, der sætter diskretion højest.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Troede egentlig at stedet var lukket. Var der er par gange for år tilbage, fik et økoblow af en Nina, som jeg stadig fantaserer om den dag i dag..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kommer der igennem mange år, givetvis også siden 2009. Der har været mange dejlige piger ind over stedet igennem årene, min favorit var Pam der huserede der for 2-4 år siden. Hende der "har stedet" har jeg også været sammen med mange gange. Der er ikke fuld pakke, men dejlig B2B.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest covfefe
Gløden skrev, den 27.5.2020 at 15:13:

Jeg har aldrig været der, men mindes ikke at have læst noget negativt som sådan, ...

And perhaps nothing positive either? I've been there some months ago for 30 min + HJ. Standard price, standard service. Nothing special that I would remember, neither positive nor negative. Their entrance at Hans Knudsens Plads is indeed the exact opposite of discrete, which is yet another reason why I never returned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var hos Siam Elephant i dag. Helt utroligt uengageret og ringe massage. Hun sad flere gange med sin mob og skrev, så man fik massage med en hånd... Total uprofessionel, som jeg måtte påpege, hvilken fik hende helt op i det røde felt.. Hold jer væk.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...