Hop til indhold
Guest Tetra

Tarm/Ørbækvej ..HOLD JER VÆK

Recommended Posts

Guest Tetra

Burde måske have været klogere, gode bryster og så var det vist det og afbrød også med lidt tilbage. Ingen øjenkontakt, mange grænser der måtte ikke røres ret meget, kondom for lille osv slet ikke alt det lovede i annoncen på fullpakke

Åben alle dag -08-24.00.Tilbud full pakke en time 1000 kr bestiller tid på 91949379. 

https://annoncelight.dk/showad/294026

Øv Øv skulle ha gennemskuet det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen , så prøver jeg om jeg kan holde mig fra tarm et stykke tid. Det er ellers en favorit.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde altså en meget bedre oplevelse hos hende. Jeg fik, hvad jeg kom efter: Det bedste blow jeg mindes, god kemi, hyggelig snak, lidt vel hårdtpumpede silikoner, gjorde sig umage med at opfylde mine ønsker. Kan anbefales (selv om jeg er mere til mindre bryster, og helst naturlige).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i området forleden og besluttede mig for, at give hende et skud.  https://annoncelight.dk/showad/294026

Billederne er ægte og venlig fremtræden, men langt hen ad vejen samme oplevelse som trådstarter. Der var ikke stor indlevelse eller øjenkontakt - sådan nærmest lidt "samlebandsagtigt" og tju bang. En jævn massage som fokuserede meget på de samme områder - dog skal gives den ros, at mine gamle ben gav hun en god tur.

Trådstarter nævner kondom størrelsen.. at de var for små. Jeg skal ikke kunne sige, om hun har fået nye forsyninger eller jeg skal tage det som et slag mod selvtilliden :shock:;) men her passede størrelsen fint :).

Konklutionen må være, at der ikke er chance for gentagelse herfra.

Ønsker alle en go weekend.  

Pope

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sådan er det stadig. Var forbi sidste fredag, og nej hvor blev jeg skuffet.

Blev modtaget af "Mutter" i døren og anvist et værelse og afkrævet det aftalte beløb.

Så kom en nydelig dame ind og bad mig afklæde mig og lægge mig på sengen.

Hun begyndte så en meget lidt engageret thai-olie massage, som tog ca 20 min. 

og begyndte så et HJ.

Gennem hele seancen, der vel sammenlagt tog ca.30 min. havde jeg ikke øjenkontakt med hende.

Det er spild af tid og penge at tage  dertil

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gladforpir skrev, for 4 timer siden:

Holder Ammi og nævnte pige, der linkes til i denne tråd - til i samme hus ?

Ammi er en anden og ifølge anmeldelser af en helt anden kaliber, som dog også holder til i Tarm området. Jeg kan ikke forestille mig, at de holder til i samme hus med hvert sit nummer, selvom deres profil tekster er bygget ens op, men jeg kan da tage fejl. Ammi er lokaliseret øst for Tarm by.

 

Redigeret af 100% Gavtyv
tilføjet ekstra tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, efter at have nærlæst Transporters indlæg, hvor GP fra ts' indlæg også er placeret nord for Ølgod, kunne det jo godt se ud som om, at de 2 piger deler hus. Jeg undrer mig dog fortsat over, at de har hvert sit nummer og lokationen/stedet kan være så forskellig mht. temperatur og oplevelse om stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...