Youngster89 42 Skrevet 27. Maj, 2020 (edited) Hej EG, har længe fået og tænkt på - er der overhovedet et marked som gigolo? Er det noget kvinderne benytter sig af eller er det primært mænd? billede for blikfang Redigeret 27. Maj, 2020 af Youngster89 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 27. Maj, 2020 Jeg tror markedet hos kvinder er småt. Tænk på hvor nemt det er for en kvinde at få en date på steder som tinder eller scor. Der er jo altid mænd der er friske på et knald, så medmindre man kan byde ind med noget helt særligt, tror jeg mest det mænd og måske handicappede kvinder der benytter sig af den slags services. Men hvem ved? Giv det et skud og se hvad der sker 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1535 Skrevet 27. Maj, 2020 Du skal kunne noget særligt - og ikke bare være liderlig. Så er der et marked. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 27. Maj, 2020 Youngster89 skrev, for 3 timer siden: Hej EG, har længe fået og tænkt på - er der overhovedet et marked som gigolo? Er det noget kvinderne benytter sig af eller er det primært mænd? billede for blikfang Der var engang i Illum på toppen... der skulle man stable sukkerknalder-så viste de damer, der var der at man var Gigolo... Jeg prøvede og endte altid med at lave en kæmpe sukker pyramide . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 27. Maj, 2020 Youngster89 skrev, for 3 timer siden: Hej EG, har længe fået og tænkt på - er der overhovedet et marked som gigolo? Er det noget kvinderne benytter sig af eller er det primært mænd? billede for blikfang Du må jo prøve dig frem på sugardate - og melde tilbage, hvis du får held i sprøjten med andet end homoseksuelle mænd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 27. Maj, 2020 Noget af det gode ved at benytte GP'er er at de er at de ikke forventer andet end penge for deres 'ulejlighed'. Der er ingen personlig afhængighed, ingen sur svigermor. I er anonyme og mødes igen hvis og når DU vil. Det samme et også tilfældet med gigoloer. Her er det bare med omvendt fortegn. Kvinden bliver ikke stalket af en one-night-stand, som tror at han har fundet en kæreste. For drt har hun betalt sig fra. Måske er det lige dér gigoloen har sin berettigelse. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hkohko 451 Skrevet 27. Maj, 2020 mignuigen skrev, 1 time siden: Noget af det gode ved at benytte GP'er er at de er at de ikke forventer andet end penge for deres 'ulejlighed'. Der er ingen personlig afhængighed, ingen sur svigermor. I er anonyme og mødes igen hvis og når DU vil. Det samme et også tilfældet med gigoloer. Her er det bare med omvendt fortegn. Kvinden bliver ikke stalket af en one-night-stand, som tror at han har fundet en kæreste. For drt har hun betalt sig fra. Måske er det lige dér gigoloen har sin berettigelse. Enig. Men jeg har indtryk af at kvinder der har behov for den slags forhold relativt nemt kan finde en "bolleven", tage på et one-night stand eller begynde at Sugardate og endda blive betalt for at have uforpligtende sex. Dem der er tilbage der kunne finde på at betale for det er nok både hæmmet af stigma omkring at det kun er mænd der gør den slags og af at det nok heller ikke er helt så nemt at finde en gigolo som en glædespige. Men jeg er sikker på at der findes et market, tror bare ikke det er stort. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 27. Maj, 2020 mignuigen skrev, for 2 timer siden: Noget af det gode ved at benytte GP'er er at de er at de ikke forventer andet end penge for deres 'ulejlighed'. Der er ingen personlig afhængighed, ingen sur svigermor. I er anonyme og mødes igen hvis og når DU vil. Det samme et også tilfældet med gigoloer. Her er det bare med omvendt fortegn. Kvinden bliver ikke stalket af en one-night-stand, som tror at han har fundet en kæreste. For drt har hun betalt sig fra. Måske er det lige dér gigoloen har sin berettigelse. Præcis.. Hvis ikk jeg var GP, så ville jeg da ringe efter en gigolo eller holde øje med hvem der stablede deres sukker... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Maj, 2020 Youngster89 skrev, for 6 timer siden: Hej EG, har længe fået og tænkt på - er der overhovedet et marked som gigolo? Er det noget kvinderne benytter sig af eller er det primært mænd? billede for blikfang Kunne ikke finde på at benytte mig af købesex, hverken betale for mænd eller kvinder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 59 minutter siden: Kunne ikke finde på at benytte mig af købesex, hverken betale for mænd eller kvinder. Jamen, det har du jo også folk til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2796 Skrevet 27. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 58 minutter siden: Kunne ikke finde på at benytte mig af købesex, hverken betale for mænd eller kvinder. er blot kvinde nysgerrig. hvordan ser du så, på de mænd der betaler dig for sex ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Maj, 2020 sweetstone skrev, for 19 minutter siden: er blot kvinde nysgerrig. hvordan ser du så, på de mænd der betaler dig for sex ? I starten var jeg tilbøjelig til at give mændene lidt af deres penge retur, fik tit en lidt underlig reaktion. Der er mænd som har betalt mig for sex/leg som jeg ikke ville kunne score irl. Jeg kan sagtens forstå den tilgang at de bestiller og betaler og får det de ønsker. Derefter er aftalen slut og der skyldes intet. Det jeg tilbyder kan være svært at få hos kæreste/ægtefælle eller ved engangsknald. Jeg dømmer ikke andre, blot min egen tilgang til købesex. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1535 Skrevet 27. Maj, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Kunne ikke finde på at benytte mig af købesex, hverken betale for mænd eller kvinder. Mit gæt er også at det heller ikke er din profil. Jeg vil personligt heller ikke have penge for sex - for jeg vil bestemme og styre slagets gang - og det kan jeg jo ikke hvis jeg bliver købt til een særlig ydelse. Jeg er så heldig at jeg kender er par kvinder der kan lide sådan en mand som mig, og derfor er køb af prosituerede et dejligt suplement når det skal være rigtigt let eller ukompliceret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 27. Maj, 2020 BBW Emma skrev, for 9 timer siden: Jeg tror markedet hos kvinder er småt. Tænk på hvor nemt det er for en kvinde at få en date på steder som tinder eller scor. Der er jo altid mænd der er friske på et knald, så medmindre man kan byde ind med noget helt særligt, tror jeg mest det mænd og måske handicappede kvinder der benytter sig af den slags services. Men hvem ved? Giv det et skud og se hvad der sker Det er nu heller ikke svært for 80% af mændende at få et knald, hvis der er dét der er målet. Men ligesom mange ældre mænd gerne vil nyde en ung spændstig kvinde, så er det modsatte nok også tilfældet. Kvinden på 60, der gerne vil tages af den spændstige fyr på 22 frem for ham hun kan støve op på samme alder. Og så er der alle ægtefolkene i de sexløse ægteskaber. Og hvor sexen i givet fald har været af den samme karakter i de 16 år man har kendt hinanden. Her er ønsket bare at have dampende hed erotik uden bindinger eller forvetninger. Dem finder du også hos begge køn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 27. Maj, 2020 Rust in Peace skrev, for 18 minutter siden: Det er nu heller ikke svært for 80% af mændende at få et knald, hvis der er dét der er målet. Men ligesom mange ældre mænd gerne vil nyde en ung spændstig kvinde, så er det modsatte nok også tilfældet. Kvinden på 60, der gerne vil tages af den spændstige fyr på 22 frem for ham hun kan støve op på samme alder. Og så er der alle ægtefolkene i de sexløse ægteskaber. Og hvor sexen i givet fald har været af den samme karakter i de 16 år man har kendt hinanden. Her er ønsket bare at have dampende hed erotik uden bindinger eller forvetninger. Dem finder du også hos begge køn. Enig! Men jeg vil vove den påstand at en 60 årig kvinde nemmere finder en 22 årig mand, end en 60 årig mand finder en 22 kvinde Altså på fx scor eller tinder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 27. Maj, 2020 BBW Emma skrev, for 35 minutter siden: Enig! Men jeg vil vove den påstand at en 60 årig kvinde nemmere finder en 22 årig mand, end en 60 årig mand finder en 22 kvinde Altså på fx scor eller tinder. Ja, men hvis nu den 60-årige kvinde så er gift med 67-årige Svend og de ikke har knaldet siden deres sølvbryllup i 2017, så må hun da blive fristet! Bortset fra at de kvinder jeg kender på 40+ rent faktisk ikke gider boy-toy men vil have en lækker “voksen” mand der kan forføre dem i lige så høj grad som at knalde dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DoctorLove Skrevet 29. Maj, 2020 Frodige Jeanette skrev, den 27.5.2020 at 16:51: Præcis.. Hvis ikk jeg var GP, så ville jeg da ringe efter en gigolo eller holde øje med hvem der stablede deres sukker... Du ringer bare -så har jeg sukkert klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 29. Maj, 2020 DoctorLove skrev, for 49 minutter siden: Du ringer bare -så har jeg sukkert klar Bemærk “Hvis ikk” Så kigger nok først efter stablet sukker, når jeg er gået på pension... Så pas på med hvad du lover... Ting kan ændre sig... Lige som ønsker og drømme... *Griner... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 30. Maj, 2020 Jeg håber da, at der stadig findes gigoloer når jeg når slut 60'erne og trænger til lidt forkælelse hvor jeg bare kan bede ham om at slikke mig i en time, eller hvis jeg stadig ikke har prøvet pegging og synes det er på tide Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 31. Maj, 2020 Jeg husker jeg en gang sagde for sjov til min kone at jeg garanteret ville være en super god gigolo.......det tog hende mere end en uge at komme sig over sit grineflip. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lasselarseb 183 Skrevet 31. Maj, 2020 Nemtøs skrev, den 27.5.2020 at 16:45: I starten var jeg tilbøjelig til at give mændene lidt af deres penge retur, fik tit en lidt underlig reaktion. Der er mænd som har betalt mig for sex/leg som jeg ikke ville kunne score irl. Jeg kan sagtens forstå den tilgang at de bestiller og betaler og får det de ønsker. Derefter er aftalen slut og der skyldes intet. Det jeg tilbyder kan være svært at få hos kæreste/ægtefælle eller ved engangsknald. Jeg dømmer ikke andre, blot min egen tilgang til købesex. Det du tilbyder - rå, direkte og våd sex , har jeg tit fået ved kærester og engangsknald. Hvis man værdsætter, er reel og roser sine kvinder så får man rigtig meget igen. Fordelen ved købesex er at aftalen er klar og der ikke er forpligtelser bagefter. Som andre tidligere har påpeget: man betaler for at blive glemt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 31. Maj, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 30.5.2020 at 08:27: Jeg håber da, at der stadig findes gigoloer når jeg når slut 60'erne og trænger til lidt forkælelse hvor jeg bare kan bede ham om at slikke mig i en time, eller hvis jeg stadig ikke har prøvet pegging og synes det er på tide Du skriver bare en pm Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 31. Maj, 2020 Misjo1 skrev, for 2 timer siden: Du skriver bare en pm Aww! Og det er nok derfor der ikke er så stort et marked for gigolos. Der er for mange søde mænd som glædeligt vil opfylde ønsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1535 Skrevet 31. Maj, 2020 Heldigvis ændre det sig med alderen jo ældre jeg bliver jo lettere har jeg ved at finde kvinder, også de yngre. Så måske skal du rent faktisk skrive en pm til ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg