Hop til indhold

Anne-Louise Odense

Featured Replies

Skrevet

Nogen der ved om Anne-Louise fra sukkerpigerne er stoppet og om stedet er lukket? Der er ingen link eller hjemmeside til sukkerpigerne i Odense længere

Redigeret af dronde

Skrevet

Er det denne Anne Louise du mener?

https://annoncelight.dk/showad/261838

Mener hun annoncerede at hun var i Middelfart i starten af denne ugen. 

Med hensyn til Sukkerpigerne i Odense/Vejle, så kan det godt se ud som om der er lidt stilstand der.

Skrevet
dronde skrev, den 27.5.2020 at 01:34:

Nogen der ved om Anne-Louise fra sukkerpigerne er stoppet og om stedet er lukket? Der er ingen link eller hjemmeside til sukkerpigerne i Odense længere

Hej Drenge 

Sukkerpigerne er lukket og åbner ikke igen i Odense desværre , men jeg er at træffe i Odense Centrum onsdag 24 juni så hold øje med annoncelight hvilke dage jeg er i Odense , træffes også i Middelfart ca 1 gang om mdr ......så håber at se mine dejlige frække "Drenge " igen ...

Knus fra 

Anne Louise

Skrevet
  • Author
Anne Louise skrev, for 24 minutter siden:

Hej Drenge 

Sukkerpigerne er lukket og åbner ikke igen i Odense desværre , men jeg er at træffe i Odense Centrum onsdag 24 juni så hold øje med annoncelight hvilke dage jeg er i Odense , træffes også i Middelfart ca 1 gang om mdr ......så håber at se mine dejlige frække "Drenge " igen ...

Knus fra 

Anne Louise

Hej Anne Louise.. øv det er lukket men dejligt at du stadig er at finde på Fyn.. ville holde øje med hvornår du er på Fyn, håber vi kan mødes en dag for du ser dejlig og smuk ud på dine billeder :wub:

Knus dronde

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.