dronde 47 Skrevet 26. Maj, 2020 (edited) Nogen der ved om Anne-Louise fra sukkerpigerne er stoppet og om stedet er lukket? Der er ingen link eller hjemmeside til sukkerpigerne i Odense længere Redigeret 26. Maj, 2020 af dronde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1042 Skrevet 27. Maj, 2020 Er det denne Anne Louise du mener? https://annoncelight.dk/showad/261838 Mener hun annoncerede at hun var i Middelfart i starten af denne ugen. Med hensyn til Sukkerpigerne i Odense/Vejle, så kan det godt se ud som om der er lidt stilstand der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BobbyBamBam 13 Skrevet 27. Maj, 2020 Måske for få kunder på grund af den forbistrede Corona? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 27. Maj, 2020 (edited) https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=sukkerpigerne+odense Redigeret 27. Maj, 2020 af BlackMagic2020 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anne Louise 2 Skrevet 31. Maj, 2020 dronde skrev, den 27.5.2020 at 01:34: Nogen der ved om Anne-Louise fra sukkerpigerne er stoppet og om stedet er lukket? Der er ingen link eller hjemmeside til sukkerpigerne i Odense længere Hej Drenge Sukkerpigerne er lukket og åbner ikke igen i Odense desværre , men jeg er at træffe i Odense Centrum onsdag 24 juni så hold øje med annoncelight hvilke dage jeg er i Odense , træffes også i Middelfart ca 1 gang om mdr ......så håber at se mine dejlige frække "Drenge " igen ... Knus fra Anne Louise 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 31. Maj, 2020 Anne Louise skrev, for 24 minutter siden: Hej Drenge Sukkerpigerne er lukket og åbner ikke igen i Odense desværre , men jeg er at træffe i Odense Centrum onsdag 24 juni så hold øje med annoncelight hvilke dage jeg er i Odense , træffes også i Middelfart ca 1 gang om mdr ......så håber at se mine dejlige frække "Drenge " igen ... Knus fra Anne Louise Hej Anne Louise.. øv det er lukket men dejligt at du stadig er at finde på Fyn.. ville holde øje med hvornår du er på Fyn, håber vi kan mødes en dag for du ser dejlig og smuk ud på dine billeder Knus dronde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg