Bramfri 58 Skrevet 26. Maj, 2020 Jeg håber at I kan håndterer min ærlighed. Der er et eller andet med luder, som jeg elsker at dyrke. Jeg er ikke helt sikker på, hvad det er med dem som tiltaler mig så kraftigt, men jeg kan godt lide at kigge på deres billeder, læser deres tekster og fantaserer om at lege med dem. Sådan har jeg haft det længe, og jeg sidder mig engang imellem ned og tænker på hvorfor, men jeg tror ikke at der findes noget entydigt svar. Der er i hvert fald mange aspekter ved luderen som betager mig.: Der er det åbenlyse aspekt. Tilgængeligheden, det at jeg bestemmer, om jeg vil komme eller ej. Det er bestemt noget som tænder mig. Jeg kan bruge rigtig lang tid på at sidde og hygge mig med tanker om, hvorvidt hende hér, er noget for mig... eller måske hende dér. Og så bare sidde og legede med tanken om at besøge dem. Det kan jeg godt lide, og i og med at jeg aldrig er vågnede op en morgen, uden at have 1500 kr. til sjov og spas... så er det jo mig der kontrollen over, om jeg skal tage hen og hive trusserne af tøsen (I hvert fald i teorien). Så er der den møgbeskidte dimension, at en luder nærmest fungerer som offentlig ejendom. Det er ikke noget som jeg er stolt over, men der er noget usmageligt inde i mig, der virkelig bliver pirret ved tanken om dette. Jeg husker særligt en dag, hvor denne lyst kom ud i lys lue. Jeg havde læst en annonce fra en dejlig tøs og hendes billeder havde givet mig lyst til mere, så jeg ringede til hende, men kunne hurtigt fornemme at hun havde meget travlt denne dag. Men efter at have udvekslede et par beskeder, lykkes det mig alligevel at få en aftale (temmelig sent) samme dag. Der var dog noget utrolig pirrende ved tanken om denne travle tøs, som jeg ikke kunne slippe, så da jeg fik tilsendt adressen kort tid efter, kunne jeg ikke dy mig for at køre derud i rigtig godt tid. Jeg har aldrig været typen, der kunne se noget som helst frækt i at dele min kæreste med nogen eller at deltage i et gangbang, for den sags skyld, tværtimod vil jeg nærmest sige. Men da jeg sad der og kunne se den ene kunde (de er jo ikke svære at spotte) efter den anden komme og gå (nogen sågar flere af gangen), da tændte det mig helt vildt, at sidde med et billede af hende på min telefon og tænke på, hvordan hun lå og blev brugt af den ene efter den anden, og hvordan det om x minutter ville blive min tur til at komme ind og lege. 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 26. Maj, 2020 Jeg tror da godt, at de fleste kan håndtere det. Spørgsmålet er så om du også selv kan håndtere eventuelle reaktioner. Når man læser dine andre indlæg og kobler det sammen med nærværende, kan man jo sagtens få det indtryk, at en del af dine lege og besøg handler om, at dyrke nogle beskidte sider, kombineret med lysten til at bruge kvinder på en bestemt måde, hvor du ligesom har "magten" og kvinderne skal bare efterkomme dine ønsker. Det kan såmænd sagtens praktiseres/leges på en måde, hvor man stadig i virkeligheden respektere kvinderne, deres grænser m.v. selvom legen måske sender andre signaler. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 877 Skrevet 27. Maj, 2020 For mig er der flere grunde. Her er et par. Som 50+ og pt single er det en nem og hurtig måde at være sammen med en spændstig ung pige. Ligeledes er det en nem og hurtig måde at prøve ting, som jeg kunne have lyst til at prøve. At afdække min egen seksualitet. Eksempelvis tilmeldte jeg mig til et gb før Coronakrisen med DP. Det er ikke sikkert jeg nogensinde havde oplevet disse ting i privatlivet. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4624 Skrevet 27. Maj, 2020 Hvorfor jeg synes, det er fedt at kneppe ludere? Det er der sikkert flere forklaringer på. Jeg får muligheden for at kneppe mange forskellige kvinder. Jeg knepper kvinder jeg kun kunne drømme om. Jeg synes det er fedt. Lidt mere subtilt er vel: Der er noget frækt ved at kneppe en kvinde ti minutter efter man har mødt hende. Der er noget frækt ved tanken om at hun har modtaget masser af pikke. Der er noget frækt ved at andre skal i den fisse jeg lige har fyldt ud (efter bedste evne) Dertil kommer at flere af pigerne/kvinderne virker afklarede med deres valg og nogle virker oprigtigt glade for at se mig igen. Jeg nyder desuden at møde et menneske, få minimalt indblik i deres sjæl og vise dem respekt. Ja, ludere (glædespiger, demimonder) er Vorherres gave til liderlige mænd. Venligst OT 10 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 27. Maj, 2020 Bramfri skrev, for 6 timer siden: Jeg håber at I kan håndterer min ærlighed. så er det jo mig der kontrollen over, om jeg skal tage hen og hive trusserne af tøsen (I hvert fald i teorien). Så er der den møgbeskidte dimension, at en luder nærmest fungerer som offentlig ejendom. Det er ikke noget som jeg er stolt over, men der er noget usmageligt inde i mig, der virkelig bliver pirret ved tanken om dette. Du har fat i en del som jeg tænder på i høj grad. Det at blive bestilt og betalt til en seksuel opgave er frækt. Jeg som luder, er villig og klar, når jeg bliver "købt og handlet". Jeg nyder det spil og leg, måske fordi det er så forbudt og beskidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nannas Hjørne Skrevet 27. Maj, 2020 Jeg startede ud som luder netop fordi konceptet tændte mig. Det forbudte og beskidte, objektificeringen i at jeg er til salg. Siden da har jeg fundet ud af, at det tilfredsstiller så mange andre af mine behov også; ømheds, nærheds og pleaser behov og den umådelige glæde ved at gøre nogens dag bedre og være højdepunktet på nogens dag, men dybt nede er der stadig det beskidte lag til stede, som jeg ofte tænder på, når jeg ligger derhjemme med fingeren på klitten. Og det helt særlige i, at man kan aftale noget som ligeværdige, og vide at man er respekteret som person, for derefter at give slip og glide ned i en helt anden dynamik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oliven Skrevet 27. Maj, 2020 (edited) Fedt ærligt indlægt - respekt for det . Jeg er helt sikker på, at det er nogle aspekter, som du deler med mange andre. Det fik mig da også til at reflektere over, hvorfor jeg har en vis afhængighed ift. købesex. Når jeg skriver "en vis", så er det fordi, at jeg i lange perioder faktisk opnår tilfredsstillelse blot ved at se sexannoncer og fantasere. Den fysiske del - altså mødet - handler for mig mest om at få udløst en intens spænding og det frække ved at kunne bestille tid hos en selvvalgt kvinde, som er klar til at have sex med mig få minutter efter at vi har mødtes. Det er frækt og lidt "forbudt". Det skal hertil siges, at jeg på overfladen og udadtil er sådan en ordentlig mand, der da aaaaldrig kunne finde på sådan noget. Nu er jeg egentlig en ret pæn, veltrænet mand, selvom jeg er 40+, og har ikke voldsomme problemer med at "score" kvinder, men der er bare noget ved købesex, som jeg har en afhængighed af. Det der helt særlige kick det giver. Jeg tænder dog ikke på, at andre mænd lige har været der før mig - faktisk tværtimod .For mit vedkommende er det en afhængighed, som til tider er en belastning. Når jeg perioder har datet en kvinde, hvor jeg på alle mulige måder har fået opfyldt mit seksuelle behov, så har jeg alligevel ikke undladt at se på sexannoncer. Og jeg møder ikke glædespiger for at få opfyldt specielle præferencer; det er det helt almindelige blide univers. Redigeret 27. Maj, 2020 af Oliven Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 27. Maj, 2020 Er vist lidt kedelig, for mig er det egentligt bare en praktisk foranstaltning Jeg er, og har været single det meste af mit voksne liv og det befinder jeg mig rigtig godt med MEN nu er jeg blevet 60+ og har fået stor mave og må erkende det er ret meget op af bakke at score unge lækre piger til en “one night stand” – derfor har jeg valgt at betale mig fra det Jeg betragter købesex som noget wellness noget på linje med kurophold, spabade, massage ect. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bramfri 58 Skrevet 27. Maj, 2020 Jeg håber at I fortsat kan håndterer min ærlighed. ... Det at besøge en luder, det er for mig noget ganske særligt. Det kan ikke rigtig sammenlignes med noget. Jeg kan selvfølge tage i byen, blinke til en sød kvinde eller to, og hvis en af dem blinker igen, så tage hendes hånd og dele en taxi hjem. Det er bare ikke det samme. Det har selvfølge sin egen charme og er fantastisk sjovt og hyggeligt på sin måde, men det er bare ikke det samme. Det er altid forbundet med en dunkende nervøsitet i starten, hvor man ligesom forsøger at finde hinanden, og hvor jeg næsten aldrig føler, at jeg kan være sig selv. Når jeg besøger en luder, er jeg kun nervøs ved ankomsten. Er det nu hende på billederne? Er der nogen jeg kender som kan se mig? Nu er jeg vel ikke gået forkert? Men jeg kan faktisk godt lide den nervøsitet. Den sætter ligesom gang i systemet, og når jeg så kommer indenfor og bliver mødt af tøsen, der også har været nervøs for at se, hvem jeg nu var; så bliver jeg altid ramt af en dejlig afslappende ro i kroppen. Jeg er som regel også så heldig, at tøsen gerne smiler lettede, når hun ser mig. Og det er for mig intet mindre end himmelsk, at stå i det absurde univers, hvor en vildt fremmed tøs står overfor mig, kun iført en lille stram bodystocking eller et par små knep-mig-trusser og en dertil hørende bh - mulighederne er mange - og vi skal da heller ikke glemme den kraftige duft af parfume, som tøsen altid har på, i et forsøg på at dække over det faktum, at hun allerede er blevet brugt som luder adskillige gange denne dag. Det for altid et smil frem på læben af mig, når jeg står der og finder pengepungen frem. Det er så befriende, fordi der ikke er nogen tvivl om rollerne eller hvad der skal til at ske. Jeg er kunden og hun er luderen. Jeg føler, at jeg kan sige og fortælle, lige hvad jeg har lyst til. Jeg har i mit liv været i langvarige forhold, hvor der var ting som jeg aldrig turde fortælle min partner, fordi jeg enten var bange for hendes reaktion eller fordi at jeg vidste, at det ville hun ikke bryde sig om. Men det er også vanskeligt i et forhold. Der er så mange ting som skal gå op i en højre enhed. Det er tros alt vanskeligt at sige til en kvinde, som ens børn skal kalde mor, at hun skal smøre sin røv ind i vaseline og ligge sig ned på gulvet og vente. Der er forholdet til luderen fantastisk, for der er som sagt ikke nogen tvivl og rollerne. Efter at jeg har betalt, kan jeg fortælle hende alle mine ønsker og hun vil med stor sandsynlighed efterkomme dem. Jeg kan f.eks. godt lide at kigge den nøgne kvindekroppe, især når jeg om lidt kan tage fat i den og stikke min pik ind i den. Så når jeg har betalt luderen og hun peger mig imod badeværelset, så jeg kan tage det obligatoriske bad, da elsker jeg at bede hende om at tage trusserne af og ligge sig ud på gulvet, så jeg kan nyde synet, mens jeg er i bad. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jogge 1687 Skrevet 27. Maj, 2020 Tror måske at du også nyder at skrive om det? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MortenT 49 Skrevet 27. Maj, 2020 Det er ik sjovt at spilde flere timer på en i byen.. det er meget nemmer og billigere at betale sig ud af det.. man sku ikke tro, men mange piger er rigtig klamme efter en by tur.. Så heller tag bare betalt.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 27. Maj, 2020 Jeg er til købesex fordi det er nemt og uforpligtende .. og billigere end at ‘date‘ på normal vis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 27. Maj, 2020 Hvis du nyder det så meget så giv dem den respekt at bruge andre ord end luder og tøs. Begge dele er yderst nedsættende ord i denne sammenhæng. Og du som Selv bruger af deres ydelser og service; giv dem den credit de fortjener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Des1972 45 Skrevet 27. Maj, 2020 Oldtimer skrev, for 16 timer siden: Hvorfor jeg synes, det er fedt at kneppe ludere? Det er der sikkert flere forklaringer på. Jeg får muligheden for at kneppe mange forskellige kvinder. Jeg knepper kvinder jeg kun kunne drømme om. Jeg synes det er fedt. Lidt mere subtilt er vel: Der er noget frækt ved at kneppe en kvinde ti minutter efter man har mødt hende. Der er noget frækt ved tanken om at hun har modtaget masser af pikke. Der er noget frækt ved at andre skal i den fisse jeg lige har fyldt ud (efter bedste evne) Dertil kommer at flere af pigerne/kvinderne virker afklarede med deres valg og nogle virker oprigtigt glade for at se mig igen. Jeg nyder desuden at møde et menneske, få minimalt indblik i deres sjæl og vise dem respekt. Ja, ludere (glædespiger, demimonder) er Vorherres gave til liderlige mænd. Venligst OT 10 minutter efter man har mødt hende, mener du ikke et par minutter efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4624 Skrevet 27. Maj, 2020 Des1972 skrev, for 18 minutter siden: 10 minutter efter man har mødt hende, mener du ikke et par minutter efter Ahr, det bør da tage lidt længere tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jimbo 721 Skrevet 27. Maj, 2020 GP'ere er spændende, men man mangler følelsen af forelskelse som når man møder en pige IRL. Jeg har dog besøgt mange GP'ere, jeg elsker at kunne prøve en hel masse forskellige unge piger af, det er fantastisk som 48 årig at knalde med en pige på 22. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9570 Skrevet 28. Maj, 2020 Des1972 skrev, for 7 timer siden: 10 minutter efter man har mødt hende, mener du ikke et par minutter efter Hun skal jo lige nå at gagge først. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NA/NA Skrevet 28. Maj, 2020 Rust in Peace skrev, for 9 timer siden: Hvis du nyder det så meget så giv dem den respekt at bruge andre ord end luder og tøs. Begge dele er yderst nedsættende ord i denne sammenhæng. Og du som Selv bruger af deres ydelser og service; giv dem den credit de fortjener. Hvad man kalder dem ændre sgu da ikk en dyt, det er noget feministisk ævl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
natalie css 27 Skrevet 28. Maj, 2020 (edited) At kalde mennesker et bestemt ord, betyder da i allerhøjestegrad noget? Det er almen psykologisk og historisk viden..? så kan du kalde det feministisk ævl, men i min verden, som sikkert er anderledes end din er jeg kvinde, du er mand? intet mere eller mindre. Luder er et nedsættende ord, præcis som psykopat ofte er forbundet til det mandelige køn. Ord og dets historiske samt psykologiske betydning har da betydning for det menneske du påtaler. Ord i min optik kan stigmatisere bestemte grupper af samfundet. Redigeret 28. Maj, 2020 af natalie css 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bramfri 58 Skrevet 28. Maj, 2020 Jeg håber at I endnu engang kan håndterer min ærlighed. Når jeg besøger en luder, er jeg en egoistisk idiot. Jeg er altid høflige over for tøsen. Jeg smiler til hende, komplimentere hende og forsøger efter bedste evne (det går ikke altid lige godt) at få hende til at grine oprigtigt. Sagt med andre ord, så leger jeg med på den leg, som starter, når tøsen åbner døren og fortæller mig, at hun er glad for at se mig. Det er tøsen ikke. Jeg er bare endnu en kunde, og hun ville ikke engang overveje at lukke mig ind, hvis det ikke var fordi at jeg havde indvillede i at betalte hende. Men jeg leger med, fordi jeg godt kan lide legen, og fordi jeg godt kan lide det lille luder-univers, som hun inviterer mig ind i. Derinde hvor jeg har en enorm pik og hvor hun er en pik-elskede-tøs, der altid er klar og som aldrig kan få nok pik. Brutaliteten i at leje en kvinde, trække trusserne af hende og bare fylde hende med pik - den forsvinder ligesom når vi står der og er høflige ved hinanden. Så jeg lytter til hende og nyder når hun fortæller mig, at hun er glad for at se mig, at jeg har en stor pik, at hun virkelig har lyst til at jeg knepper hende i røven (så hvis jeg lige giver hende 500 ekstra) eller når hun sidder sig på min pik, læner sig helt tæt ind til mig, og stønner mig dirkede ind i øret, som var hun allerede forsvundet helt ind i orgasmens ekstase. Vi ved begge to godt, hvad det er vi laver, og at vores lille falske forhold ophøre, ligeså snart min pik er blevet tilfredsstillede. Jeg modtager ikke en lille sød sms sener, hvor hun takker for oplevelsen og ønsker mig godnat - og jeg sender heller ikke en til hende. Sådan er det at besøge en luder og det pirre mig faktisk, at jeg ikke behøver at tage hensyn til tøsen, men bare kan gå min vej, når jeg er blevet tilfredsstillede og at jeg bare kan slappe af i hendes selvskab, og bruge hende som jeg har lyst. Fordi tøsen har ikke lyst til, at jeg trækker mig ud af hendes fisse, fjerner buttplugen, og begynder at kneppe hende i røven i stedet for. Men det handler ikke om hendes lyst, det handler om min, og jeg har lyst til at kneppe hende i røven, imens jeg høre hende stønne veltilfreds. Så jeg giver tøsen 500 ekstra, og pludselig tilbyder hun mig sin liderlige numse med et smil, og stønner som var min pik i hendes røv, det eneste der manglede for at fuldende hendes liv. Det er den leg vi leger. Alt forløber i en behagelig stemning, imens musikken spiller i baggrunden, og jeg nyder oprigtigt hvert et øjeblik af luderens selvskab, selvom at jeg paradoksalt nok, er fuldt ud bevist om, at jeg ikke er i stand til at give hende en orgasme, ved at kneppe hende i røven. Men i momentet leger vi begge to at jeg kan, og hun hjælper mig med at for tilfredsstillede min sultne pik, mit mandlige ego og min idiotiske tankegang. Når jeg går ned af gågaden, så ser jeg en masse mænd og kvinder, men ligeså snart en velformede og delikat tøs dukker op i mit synsfelt, så tænker jeg instinktivt "hende vil jeg gerne kneppe". Det kan forekomme mange gange på en lille gåtur, og jeg kan ikke kontrollerer det, men tanken forsvinder som regel ligeså hurtigt igen, som den er dukkede op. Med mindre at jeg kommer til at gå bagved et par saftige og velskabte numser, som danser så fint fra side til side, mens jeg går og passer mig selv omme bagved; da kan jeg godt risikerer at blive helt hypnotiserede i en længer periode. Men det er sådan jeg er, og jeg tror aldrig, at jeg havde besøgt en luder, hvis ikke jeg tænkte sådan. For det er den samme oplevelse jeg har, når jeg træder indenfor hos en dejlig luder, der står klar til mig i uartigt lingeri og omfavner mig, så jeg i et sekund kun kan dufte hendes billige luder-parfume. Min første tanke er altid den samme "hende vil jeg gerne kneppe", men i modsætning til ude i virkeligheden, så behøver jeg ikke at gemme denne tanke væk. Jeg kan bare betale tøsen og så kneppe hende som aftalt. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 28. Maj, 2020 @Bramfri Tak for din ærlighed. Den viser jo også bare, at gæster er forskellige og dyrker forskellig lege og illusioner. Jeg fornemmer at vi næppe kommer de samme steder, men heldigvis har kvinderne forskellige målgrupper. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 29. Maj, 2020 @Bramfri For mit vedkommende er det en form for erstatning jeg søger, en form for kæreste. Da jeg altid har været socialt tilbageholdende og genert, dating sider og fester i byen for at score piger har aldrig tiltalt mig. De kærester og bekendtskaber jeg har haft er kommet gennem fælles interesser. Ellers så er min tid gået med min nærmeste familie samt jobs og studier. I de første flere år i branchen hoppede jeg en hel del mellem pigerne fordi det var spændende, det lærte mig egentlig også hvad det var jeg søgte i branchen. Nemlig erstatningen for det kvindelige selskab som jeg savner. Mange gange nu er det mere samtalen end sengen som kalder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanshj 236 Skrevet 3. Juni, 2020 For mit vedkommende giver et besøg hos en glædespige et tiltrængt pusterum i en travl og hektisk hverdag. For mig er en god seance når der skabes noget sammen i nuet. To voksne mennesker som mødes i et frækt moment. Jeg ved godt at nogle kan mene at et besøg er en illusion, konstrueret virkelighed, levering af en betalt ydelse osv. Jeg er ikke til pornostøn eller komplimenter om en stor pik (det er den ikke ;-)). For mig er et perfekt besøg når det er autentisk i øjeblikket og man er helt rundtosset når man atter kommer ud i virkeligheden og hverdagen. Jeg elsker også suget i maven inden pigen åbner døren. Man kan jo sige at et sex besøg banalt set er udvekslingen af en service for penge. Men jeg tror dog ikke at der er ret mange piger som kun er i branchen på grund af penge. Der sker en gensidig udveksling som dækker flere behov. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 4. Juni, 2020 Nannas Hjørne skrev, den 27.5.2020 at 11:53: Jeg startede ud som luder netop fordi konceptet tændte mig. Det forbudte og beskidte, objektificeringen i at jeg er til salg. Siden da har jeg fundet ud af, at det tilfredsstiller så mange andre af mine behov også; ømheds, nærheds og pleaser behov og den umådelige glæde ved at gøre nogens dag bedre og være højdepunktet på nogens dag, men dybt nede er der stadig det beskidte lag til stede, som jeg ofte tænder på, når jeg ligger derhjemme med fingeren på klitten. Og det helt særlige i, at man kan aftale noget som ligeværdige, og vide at man er respekteret som person, for derefter at give slip og glide ned i en helt anden dynamik. Det er bare så super godt beskrevet... Lige nøjagtigt de følelse og tanker jeg selv har.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 425 Skrevet 4. Juni, 2020 Rust in Peace skrev, den 27.5.2020 at 23:31: Hvis du nyder det så meget så giv dem den respekt at bruge andre ord end luder og tøs. Begge dele er yderst nedsættende ord i denne sammenhæng. Og du som Selv bruger af deres ydelser og service; giv dem den credit de fortjener. Syntes det er meget afhængigt af tonefaldet og sammenhængen... I nogle fantasier ER jeg luderen/ho’en/hende der ikke kan få nok og jeg kan vitterligt li’ det... Det er ikke “kun” en fantasi.. Det er jo en leg og en fantasi som bliver udlevet... I situationen og i legen er jeg 100% med... Det er bare ikke alting jeg skal sidde og analyserer efterfølgende, for så blir jeg både “stødt og fornærmet” som Kvinde... så det lader jeg være med og nyder nuet... i andre fantasier er jeg gp/pigen/kvinden Og der er det nogle helt andre fantasier jeg udlever og nyder 100% i nu’et... føler mig på ingen måde stødt eller nedværdiget, af det som @Bramfri skriver, Tværtimod... Men det er jo også forskelligt fra pige til pige, ligesom fantasien er... Jeg kan ikke lide ubetinget at blive tiltalt/omtalt som luderen og jeg ville nødigt overhøre snakken ml. To nære venner over en kop øl.. Men alligevel er der noget inde i mig som omtaler og tiltaler mig selv som luderen i nogle fantasier/sammenhæng.... Hvis respekten er med, kan meget lade sig gøre i legen og fantasien... Også når den udleves... Mange af os piger har jo heldigvis også et lille twist/kink der gør vi rent faktisk kan lide det vi laver... @Nannas Hjørne Længere oppe, beskriver det rigtigt godt og meget præcist..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg