sofus 2 63 Skrevet 26. Maj, 2020 (edited) Er det nogen her der kender D D thaimassage i nøresnede LInk https://annoncelight.dk/showad/291660 Redigeret 26. Maj, 2020 af sofus 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Holmes 196 18 Skrevet 27. Maj, 2020 Jeg har ikke været der, men det er det mest forsømte og dårligste hus på vejen mellem Nr. Snede og Ejstrupholm. Ligner en gammel Låsby Svendsen bygning. Jeg håber ikke, at det er udtryk for kvaliteten indendørs. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mastager 175 Skrevet 27. Maj, 2020 Ældre brugt og sørgelig thai dame.. Vil ha penge først, uanset hvad, så tog tøjet på igen og skred.. Kvaliteten af ydelserne har jeg ingen anelse om, men gætter på sørgelig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 27. Maj, 2020 (edited) Mastager skrev, for 3 timer siden: Ældre brugt og sørgelig thai dame.. Vil ha penge først, uanset hvad, så tog tøjet på igen og skred.. Kvaliteten af ydelserne har jeg ingen anelse om, men gætter på sørgelig. Godt valg at skride igen, jeg har besøgt hende i Cph, mener det var Søborg, åh jo glemmer hurtig dårlig oplevelser, sorry Men total kedelig og da jeg spurgte om jeg må slikke hende, bad hun om flerre penge og inden slik, total turn off Redigeret 27. Maj, 2020 af Thaimig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg