Hop til indhold

Recommended Posts

Hej jeg var en tur i Sønderjylland søndag så var jeg inde på Sønderborgvej 7 og fik en god gang massage mutter var i godt humør spurgte om jeg skulle have ekstra med jeg tog kun massage da jeg ikke havde så meget tid. Ekstra prøver jeg næste gang har aldrig fået ekstra der så jeg ved ikke hvordan det er. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i Kruså og de har ingen annonce, så derfor ingen mulighed for link. Jeg har også besøgt stedet flere gange og fået rigtig god massage af "mutter" selv, som er meget snakkesalig. Hun masserer for det meste nøgen og der er mulighed for dejligt HJ som afslutning. Der er mulighed for bad før og efter massagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
bukas skrev, for 21 timer siden:

Hvad er prisen for massage og hj

Jeg har maksimalt givet 800,00 kr for 1 times massage med HJ. Kommer man på besøg flere gange, får man nogen gange lidt rabat ned til 600,00 kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan få det hele -evt. af en anden end "mutter" der tit angiver at hun kun giver massage. Jeg er kommet der en del -med blandet oplevelser -"mutter" er bedst når hun er halvfuld, og det er hun tit også om morgen;-) hvis hun er for fuld el. ædru -er hun umulig (min mening)gg Hun har ofte hjælp fra sverige (thaipige) de er også svingende hvad de vil -men jeg har generelt haft rigtig gode oplevelser;-) priserne fra 1.500 kr til gratis -men jeg har aldrig givet mere en 1.000kr. dvs. de er til at handle med...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mikmak01

Hejsa

Er der nogle der har været forbi fornyligt?

Er mutter alene pt?

Skal en tur syd på så vil lige høre hvad der sker på Sønderborgvej 7.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...