Hop til indhold

Recommended Posts

Man kan altid se om billeder er retoucheret.. Det burde dog ikke være voldsomt misvisende.. Tit er det bare et filter der udglatter huden.. Man skal dog altid huske på at vores arbejdsbilleder som regel er rimelig dyre og størstedelen af os få ikke taget nye hver måned.. Det ville være en kæmpe udgift og utrolig svært at gøre "spændende" da vores kreativitet altså også kun rækker så og så langt:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Andrea nogen tid siden (2018-19), en utrolig sød og charmerende pige, med et fantastisk væsen. 
selvfølgelig er billedet retoucheret, hendes ansigt er meget smukkere end den plamage der er på billederne ;-) - pjat. 
Jeg er grafiker med eget bureau og laver derfor også fotooptagelser (har desværre aldrig fotograferet for nogle GPer, men har da fotograferet en del modeller) selvfølgelig ser de anderledes ud på billederne, bare male-up og det lys fotografen sætter på kan ændre de fleste, og som @JenniferRomantica skriver så ændres vores udseende hele tiden (Corona har ændret min profil med et par kilo) og der bliver ikke taget nye billeder hver morgen og de fleste af de smukke piger sminker sig ikke ens hver dag. 
Når alt det er sagt, så ligner billederne af Andrea meget godt den pige jeg besøgte, ja hun posere på billederne og lyset er ret lækkert, men tvivler på du bliver skuffet når du møder hende, hendes personlighed overskygger i øvrigt hendes smukke ydre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alterkul

Jeg synes billeder viser hende meget godt. Hun er jo ikke et lille nips. Rigtig sød og interesseret i at god sex skal ske. Store ægte bryster bare danser omkring når der knaldes. Jeg kommer gerne igen og får den oplevelse på nethinden igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Andrea er et besøg værd. Jeg har med jævne mellemrum besøgt hende siden startede hos sexyclub. Hun er flot og dejligt hvis man er til hendes kropstype. Og brysterne, ja de er ægte og hopper dejligt når der stødes til. Derudover så er der en velholdt trimning omkring mis.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Morten_Nielsen skrev, for 20 timer siden:

https://mon-cherie.dk/uncategorized/Andrea/ 

Nogen erfaringer, det er lige en pige efter min smag, men jeg har erfaringer med de her klubber, normalt er utroligt retoucherede billeder, så ellers hvis ikke Andrea, så Mon Cherrie generelt, kan man stole på deres beskrivelser og billeder?

Er Andrea er et besøg værd ? Ja hun er sød og giver god service.

Har hun retvisende billeder? Nej, langt fra desværre, hun er i mine øjne en del kraftigere i virkeligheden, og du møder ikke en så kurvøs kvinde som på fotos.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 timer siden:

Man kan altid se om billeder er retoucheret.. Det burde dog ikke være voldsomt misvisende.. Tit er det bare et filter der udglatter huden.. Man skal dog altid huske på at vores arbejdsbilleder som regel er rimelig dyre og størstedelen af os få ikke taget nye hver måned.. Det ville være en kæmpe udgift og utrolig svært at gøre "spændende" da vores kreativitet altså også kun rækker så og så langt:ph34r:.. 

Hvis udenlandske piger kan lægge fotos ud som er taget med mobilen kan danske vel også? Det kræver ikke stor teknisk snilde med at sløre ansigt og eventuelle tattoos med en app. Så kan man altid have up to date fotos og slippe for skuffede gæster. Jeg kan desværre dårligt huske et besøg hos en dansk klinik-gp'er som havde retvisende fotos. Dermed ikke sagt udenlandske ikke også kan snyde med fotos, men der er rigtig mange som ikke gør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jimbo skrev, 1 time siden:

Hvis udenlandske piger kan lægge fotos ud som er taget med mobilen kan danske vel også? Det kræver ikke stor teknisk snilde med at sløre ansigt og eventuelle tattoos med en app. Så kan man altid have up to date fotos og slippe for skuffede gæster. Jeg kan desværre dårligt huske et besøg hos en dansk klinik-gp'er som havde retvisende fotos. Dermed ikke sagt udenlandske ikke også kan snyde med fotos, men der er rigtig mange som ikke gør.

Det jo ikke et spørgsmål omkring om man kan formå at gøre det.. Jeg tror slet ikke i mænder er klar over hvor ritualistisk opstarten i denne branche kan føles og være.. Der bare nogle ting der er rigtig vigtige og en del af det at træde ind i branchen.. De prof billeder er en del af at se sig selv i et andet lys..

Det samtidig en del af vores anonymitet.. Kærester, husbonde og tidligere elskere kan altså sagtens genkende ens krop.. De udenlandske skal ikke frygte genkendelse på samme måde.. Vi skal lige alle sammen huske på at vi gerne skal kunne leve i det land vi reklamerer i.. 

Jeg har selv personligt ikke valgt at anvende mine prof billeder i min private annonce og det ren og skær fordi jeg føler jeg har nemmere ved at skifte selvtagede billeder ud end at skulle købe nye plus det faktum at jeg ikke frygter genkendelse da alle der har betydning for mig ved hvad jeg laver.. Man skal også huske på at husene gerne vil have at hjemmesiden fremstår ordentlig og mere eller mindre "synkroniseret".. Altså et overordnet design.. Jeg har selv tit i min shoppen stødt på hjemmesider med billeder af produkter taget meget forskelligt, noget på mannequin og noget på model, og det giver en følelse af uorden og uprofessionalitet.. Det forstår jeg godt at de forskellige klinikker vil undgå.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...