Hop til indhold

Recommended Posts

Hey gutter.

Jeg er temmelig ny på dette købe område, men efter jeg er blevet alene, er lysterne begyndt at komme frem, mit spørgsmål er

Hvor finder jeg en kraftig/stor/fed kvinde ( det er ikke nedladende ment ) som kan/vil det hele, jeg mener mundkneppe, anal, fiste, samt urin begge veje ?

Jeg har prøvet at skrive til (Elsker6) https://annoncelight.dk/showad/276887 på Midtsjælland, hun svarer aldrig, har også prøvet Qplushttps://annoncelight.dk/showad/233507  ved Skibby, men fik aldrig svar retur... dammt. (hende ville jeg rigtig gerne prøve)

Jeg vil helst på Sjælland, men hvis den rigtige er på fyn/Jylland må jeg jo tage turen.

Jeg ønsker jer alle en behagelig dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 6 timer siden:

Det er en pige i Kbh med en annonce jeg har været ret tændt på, hvor meget af det du søger er nævnt. Det er endnu ikke lykkedes for mig at komme afsted selv:

https://annoncelight.dk/showad/282270

Hmmm... lyder ellers meget godt..! Har ellers lidt et princip omkring piger der ikke skriver priser i deres annoncer...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
B-ande skrev, for 21 timer siden:

Det er sødt af dig at linke til mig, men jeg tilbyder intet af det @Iversen70 søger. 

@Iversen70 har du kun skrevet en enkelt gang til de piger du har mest lyst til? For så skal du prøve at skrive igen. Nogle gange ser man det ikke før flere timer efter, og så svarer man ikke pga diskretion. Jeg håber du finder en lækker frodig BBW der tilbyder det du søger. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 57 minutter siden:

Det er sødt af dig at linke til mig, men jeg tilbyder intet af det @Iversen70 søger. 

@Iversen70 har du kun skrevet en enkelt gang til de piger du har mest lyst til? For så skal du prøve at skrive igen. Nogle gange ser man det ikke før flere timer efter, og så svarer man ikke pga diskretion. Jeg håber du finder en lækker frodig BBW der tilbyder det du søger. :)

Undskylder lige, var jeg lige for hurtig det, havde ikke lige læst ordenligt efter. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
B-ande skrev, for 4 timer siden:

Undskylder lige, var jeg lige for hurtig det, havde ikke lige læst ordenligt efter. ;-) 

Jeg skriver det ikke i min annonce, så jeg kan godt forstå du ikke vidste det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, den 28.5.2020 at 01:19:

Jeg skriver det ikke i min annonce, så jeg kan godt forstå du ikke vidste det. :)

:-) vi ikke være uvenner. 
men tak for sidst, vildt lækker og fræk oplevelse....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
B-ande skrev, for 10 timer siden:

:-) vi ikke være uvenner. 
men tak for sidst, vildt lækker og fræk oplevelse....

Tak. Har du besøgt mig? Nu bliver jeg nysgerrig på hvem du er. Jeg sender dig lige en pb. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...