Hop til indhold
Guest Pophair

♡.DIANA.♡•°●HOLSTEBRO●100%RealPhoto♡.Extra&FullService☆ !!☆CASH AND MOBILPAY☆

Recommended Posts

Guest Pophair

Så fik jeg igen besøgt Diana. Længe siden jeg har set hende pga Corona. Jeg havde bestilt 2 timer pr sms. Ankom til stedet med en flaske vin vi kunne dele, det bragte glæde.. Hun var lige trådt ud af badet og duftede godt. Fik et stort knus af hende, det var tiltrængt. 

Vi lagde ud med noget gensidig massage, det er altid hyggeligt :) efter en halv times massage og nussen, var vi begge klar til mere sjov. Jeg lagde ud med at slikke hende godt og grundigt, det ved jeg gør hende vildt tændt.

Hun overtog med en lækker gang slik og sut af pik, det er hun rimelig ferm til. 

Jeg mærkede hun var godt våd og hun smilede til mig og hun sagde " fuck me, I need". Den invitation vil jeg med glæde opfylde :) vi prøvede mange stillinger og jeg kunne mærke hun kom flere gange, specielt når jeg holder hendes arme og knepper hende hårdt. 

Vi holdt et par pauser ind i mellem, hvor vi bare lå og nussede med hinanden  og fik en tår vin. 

Til sidst satte hun sig over mig, holdt mine arme og red mig hårdt til jeg kom, det var fedt. 

Smuttede sammen i bad efter. 2 timer går sgu forbavsende hurtigt i godt selskab :)

Der er et stykke vej til Holstebro for mig, håber hun snart runder Esbjerg igen. 

https://annoncelight.dk/showad/281646

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...