Hop til indhold
Nikita Darling

Head's up!

Recommended Posts

Et lille head's up til drengene herinde er vidst efterhånden på sin plads... :)

Det er sket en hel del gange efterhånden, at nogle mandlige bruger herinde, har haft til hensigt at skrive til én enkel kvindelig bruger, men derefter har præsteret at sende deres pb til HELE banden... Altså ALLE glædespiger herinde. :?

De fleste gange er der ikke sket noget ved det, og når jeg har set, at den ikke var adresseret til mig, har jeg jo bare ignoreret det.

Men én af gangene var det alt for personlige ting, som det ikke var hensigtsmæssigt at dele med andre, og pigen den var tiltænkt til opdagede ikke at hendes svar ligeledes røg ud til os alle sammen, før hun havde afsendt det. :shock:

Kunne Admin måske gøre et eller andet smart, så man kunne undgå at lave denne fejl? F.eks fjerne den der "Grupper" i venstre side, når man opretter en besked, således at man skal sætte navnet ind på den, som man vil skrive til?

Men uanset hvad... Hav det lige i baghovedet, ik'... :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt og aldeles enig. Det er sket nogle gange efterhånden, og særligt den episode, som Nikita omtaler, må have været rigtig ukomfortabelt for begge skribenter at få lagt næsten offentligt ud.

Hvor tit sker det overhovedet, at man har brug for at skrive til samtlige i en bestemt gruppe? I så fald kan der vel laves et indlæg i stedet. Hvis man har brug for at henvende sig til så mange profiler på én gang, er det næppe noget videre personligt, som ikke tåler offentlighedens lys.

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Bum bum bum.. så mangler vi bare et fornuftigt svar fra EG :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et lille head's up til drengene herinde er vidst efterhånden på sin plads... :)

Det er sket en hel del gange efterhånden, at nogle mandlige bruger herinde, har haft til hensigt at skrive til én enkel kvindelig bruger, men derefter har præsteret at sende deres pb til HELE banden... Altså ALLE glædespiger herinde. :?

De fleste gange er der ikke sket noget ved det, og når jeg har set, at den ikke var adresseret til mig, har jeg jo bare ignoreret det.

Men én af gangene var det alt for personlige ting, som det ikke var hensigtsmæssigt at dele med andre, og pigen den var tiltænkt til opdagede ikke at hendes svar ligeledes røg ud til os alle sammen, før hun havde afsendt det. :shock:

Kunne Admin måske gøre et eller andet smart, så man kunne undgå at lave denne fejl? F.eks fjerne den der "Grupper" i venstre side, når man opretter en besked, således at man skal sætte navnet ind på den, som man vil skrive til?

Men uanset hvad... Hav det lige i baghovedet, ik'... :)

Flot Nikita.

Tror at andre også har været opmærksom på dette, men hvad har de gjort?

Kikket med, og hvad bliver det til? sladder. Er det , det man har brug for, nej.

Syntes at alle dette vedrøre burde takke Nikita for hendes moral.

Til dette kan jeg kun sige:

FLOT NIKITA, (DU viser dit sande jeg)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Nikita, det var et problem jeg ikke var opmærksom på var her. Jeg har nu fjernet muligheden for at sende PM's til grupper. Dog har det også de bivirkning, at man heller ikke kan sende PM's til flere brugere på en gang, kun én af gangen. Men hellere det, end at brugere ved en fejl får sendt til hele grupper af brugere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Nikita, det var et problem jeg ikke var opmærksom på var her. Jeg har nu fjernet muligheden for at sende PM's til grupper. Dog har det også de bivirkning, at man heller ikke kan sende PM's til flere brugere på en gang, kun én af gangen. Men hellere det, end at brugere ved en fejl får sendt til hele grupper af brugere :)

Ctrl + c (kopier) > Ctrl + v (sæt ind) - kaldes også klippe/klistre.

NB. man behøver kun bruge Ctrl + c een gang for at kunne sætte det samme ind flere gange i forskellige Personlige Breve - så det er egentlig ret nemt at sende til flere på en gang og man kan desuden vælge at gøre lidt ekstra ud af det og evt. lave en personlig indledning og hilsen til hver enkelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror at andre også har været opmærksom på dette, men hvad har de gjort?

Kikket med, og hvad bliver det til? sladder. Er det , det man har brug for, nej.

Det var da godt nok en mærkelig kommentar. Hvor har du den info fra, der gør, at du kan lave en sådan konstatering? Eller handler det om, at du viser dit sande jeg ved at starte sladder om, at pigerne herinde sladrer? :roll:

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak Nikita, det var et problem jeg ikke var opmærksom på var her. Jeg har nu fjernet muligheden for at sende PM's til grupper. Dog har det også de bivirkning, at man heller ikke kan sende PM's til flere brugere på en gang, kun én af gangen. Men hellere det, end at brugere ved en fejl får sendt til hele grupper af brugere :)

Arhhh,

Jeg har lige testet denne begrænsning og fik denne felj: "Du forsøgte at sende en privat besked til for mange modtagere."

Jeg forsøgte at sende til 2 bruger,e det kan man altså ikke længere :(:evil:

Det var/er nødvendig at kommunikere med flere brugere når vi arrangerer rejser eller træf.

Kan du ikke nøjes ned at sætte restriktioner på gruppe PM's. Vi bør ikke alle straffes fordi nogle enkelte har lave en fodfejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Se det er jo et indlæg som dette, hvor jeg vil give et 'Thumps up' fremfor for at skrive, at jeg synes godt om løsningen :D og egentlig uden at bidrage med at andet end tidsspilde for dem, der læser det. Men det bliver forhåbentlig snart muligt at undgå den type for tidsspilde. ;)

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen oplever jeg Admins lyst og villighed til at løse ting. Her er det løst for både Nille og for gudinderne. Begge dele ret gode og simple løsninger virker det til.

Når man kender Gimel, VL og Hedomax så ved man også at her blev tingene generelt ikke er løst så enkelt, hurtigt og godt som på Eroguide. Her generaliserer jeg helt vildt men det er nogle gange nemmest :lol: -

Det er en fornøjelse at være gratis kunde her i eroguide.dk butikken :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...