Hop til indhold
Asmodeus

Jeg vil gerne lære at binde

Recommended Posts

Jeg er ved at udvikle en begyndende lyst til at skulle i gang med at eksperimentere med reb og opbinding. 

Jeg søger én, der kan lære mig de grundlæggende teknikker og lære mig nogle tips og trick.

Det er ikke sex eller sådanne ting jeg er interesseret i, men betaler gerne for et antal nødvendige lektioner for at blive i stand til at lege med reb.

Skriv PB, hvis du kan hjælpe mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte for nogle år siden under et tantrabesøg om en klub i København, der praktiserede noget japansk bindekunst. Jeg kan ikke huske, hvad det hed, men det findes, og jeg kunne forstå, at knudekunsten lå over almindeligt spejderlederniveau.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du kan evt. starte til sejlads og spørge til en teoriaften nede sejlklubben. "Hr lærer, sådan rent hypotetisk. Hvis jeg skal binde en kvinde, hvilket knob anbefalder du i så fald og bindes der forskellige knob alt efter hvilken stilling man vil binde hende i?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
JunkieKid skrev, for 46 minutter siden:

Du kan evt. starte til sejlads og spørge til en teoriaften nede sejlklubben. "Hr lærer, sådan rent hypotetisk. Hvis jeg skal binde en kvinde, hvilket knob anbefalder du i så fald og bindes der forskellige knob alt efter hvilken stilling man vil binde hende i?"

Her kan du måske gå tilbage til Illiaden, hvor Odysseus lod sig binde til masten for at modstå sirenernes lokkende sang. Jeg vil mene, at disse knuder skulle være stærke :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ser du er ligeglad med hvor i dk du skal lære det. 
Tre tråde er måske to for meget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det ikke noget man lære, på en time eller to. Vil man være god, så tar det år at lære.

Nu har du søgt i hele landet, så lidt svært at vide hvor du søger henne.

Men i københavn, ligger Copenhagen Shibari Dojo. Ham der har den, er rigtig dygtig. Det kræver du har en bunny med self, da du skal ha en og binde på. 

Det er et fantastik håndværk.

Håber det lykkes dig at finde et sted. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 34 minutter siden:

Jeg ser du er ligeglad med hvor i dk du skal lære det. 
Tre tråde er måske to for meget. 

Jeg er ret mobil - når man gerne vil, så vil man, og så kører jeg gerne efter det. Der er ingen bånd der binder mig ...endnu :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kvinde 1966 skrev, Lige nu:

Nu er det ikke noget man lære, på en time eller to. Vil man være god, så tar det år at lære.

Nu har du søgt i hele landet, så lidt svært at vide hvor du søger henne.

Men i københavn, ligger Copenhagen Shibari Dojo. Ham der har den, er rigtig dygtig. Det kræver du har en bunny med self, da du skal ha en og binde på. 

Det er et fantastik håndværk.

Håber det lykkes dig at finde et sted. 

Jeg vil gerne lære, og ved det nok tager noget tid. Men er ligeglad med hvor i landet, da jeg er ret mobil .... endnu :) 

Tak for tippet!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...