Hop til indhold

Recommended Posts

Kære brødre. 

Emnet er ikke nyt, men piger og service skifter jo bestandigt. Bedste sted til massage og tålmodigt økoblow m CIM i morgen?

Tak, NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er stadig Cream  ved King, og Nana hos Siam og Bella som er på AL. Der er sikkert andre, men disse kan jeg lige komme i tanke om. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 46 minutter siden:

Flere aktuelle bud? Har besøgt Cream, men var ikke begejstret.

Tak, NN

Dårlig massage eller blow? 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 13 minutter siden:

Dårlig massage eller blow? 
 

Masssage hæderlig, dog vel blød. Blow mest med hånd, CIM ikke tilladt. Ude efter 1/2 time, aftalt 45 min for 800 kr. Synes heller ikke, hun var noget særligt udseendemæssigt, havde nok forventet mere. Helt au naturel i joggingtøj, foretrækker noget mere feminint og gerne noget makeup (men sådan er vi jo forskellige). Men hun virkede da sød. 
Andre bud?

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig gammelt emne

Måske prøve app på langenæs. Der har du haft held før.  Hvis den er pæn og ren tager hun den som en Champ. 
Ellers kig i den forrige tråd om emnet. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Tja så er der jo Apple, men om hun lader dig slippe kun med blow tvivler jeg på ;)

Der gør hun ikke.  Der er pt lukket. 
8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, 1 time siden:

Enig gammelt emne

Måske prøve app på langenæs. Der har du haft held før.  Hvis den er pæn og ren tager hun den som en Champ. 
Ellers kig i den forrige tråd om emnet. 
8000

Har været ved App/Pen x 2 med meget stor fornøjelse til glimrende massage og fremragende HJ. Sidst drøftede vi blow, men hun giver åbenbart kun med overtræk. Hun tilbød, at hendes nydelige, unge kollega kunne tage over med BJ uden, men jeg valgte HJ.

Tak for tips til jer begge, flere modtages gerne :).

NN

Redigeret af NN 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Tja så er der jo Apple, men om hun lader dig slippe kun med blow tvivler jeg på ;)

@Aarhuselsker, mon Nan stadig er på Jordbrovej? Lød som en fin omgang du fik sidste efterår?

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 1 minut siden:

@Aarhuselsker, mon Nan stadig er på Jordbrovej? Lød som en fin omgang du fik sidste efterår?

NN

Jeg ved det ikke. Sidst jeg var på Jordbrovej var i kælderen, og det var f.... godt. Æhhhhhh - June mener jeg hun kaldte sig. Ung, slank, flot figur og god massage, men blow med betræk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 timer siden:

Tja så er der jo Apple, men om hun lader dig slippe kun med blow tvivler jeg på ;)

hvor er Apple henne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, den 25.5.2020 at 14:13:

Kære brødre. 

Emnet er ikke nyt, men piger og service skifter jo bestandigt. Bedste sted til massage og tålmodigt økoblow m CIM i morgen?

Tak, NN

Nogle nye bud - har ikke haft heldet med mig?

tak,

NN

Del dette indlæg


Link til indlæg
8000 skrev, for 6 timer siden:

Nej. 

 

8000 skrev, for 6 timer siden:

Nej. 

Forkert formulering af mig, beklager. Mente egtl, om man må afslutte i munden? Slug er ikke afgørende for mig. 
Tak,

NN

 

Redigeret af NN 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 24 minutter siden:

 

Forkert formulering af mig, beklager. Mente egtl, om man må afslutte i munden? Slug er ikke afgørende for mig. 
Tak,

NN

 

Det må du, men du snyder dig selv for en fantastisk oplevelse ved ikke at køre til slutrunden med hende på dig. Hun kan nogle tricks med sin yoni som få piger kan ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det må du, men du snyder dig selv for en fantastisk oplevelse ved ikke at køre til slutrunden med hende på dig. Hun kan nogle tricks med sin yoni som få piger kan ;) 

Kan hun også nogle tricks med munden:roll:?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NN 8000 skrev, for 2 minutter siden:

Kan hun også nogle tricks med munden:roll:?

 

Nja, men ikke noget der måler sig med det andet ;) Humlen i det hun gør godt, er at hun er så meget med når hun selv kommer op at køre, og det er hun nok mindre af at give blow end ved at lege cowboy. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Den flittige
NN 8000 skrev, den ‎10‎-‎06‎-‎2020 at 14:15:

Masssage hæderlig, dog vel blød. Blow mest med hånd, CIM ikke tilladt. Ude efter 1/2 time, aftalt 45 min for 800 kr. Synes heller ikke, hun var noget særligt udseendemæssigt, havde nok forventet mere. Helt au naturel i joggingtøj, foretrækker noget mere feminint og gerne noget makeup (men sådan er vi jo forskellige). Men hun virkede da sød. 
Andre bud?

NN

Jeg har besøgt Cream MANGE gange, og har aldrig set hende i joggingtøj, hun har altid en smart kjole på, når jeg besøger hende,

så hvorfor skulle hun dog have joggingtøj på den dag du besøgte hende.

Kom du tilfældigvis forbi uden aftale og uden for åbningstiden. ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den flittige skrev, for 1 time siden:

Jeg har besøgt Cream MANGE gange, og har aldrig set hende i joggingtøj, hun har altid en smart kjole på, når jeg besøger hende,

så hvorfor skulle hun dog have joggingtøj på den dag du besøgte hende.

Kom du tilfældigvis forbi uden aftale og uden for åbningstiden. ?

@Den flittigeDu antyder, at jeg lyver? Det har jeg ingen grund til. Og bemærk, at jeg først overfladisk beskrev seancen, efter at @Aarhuselsker spurgte til min oplevelse. Cream har vist mange passionerede fans her på sitet :).

Medgivet, jeg kom uanmeldt, men om formiddagen inden for arbejdstiden på en meget varm dag. 
Måske jeg skulle give hende en ny chance? Hun gav mig sit private nr, så jeg kan kontakte hende uden om mutter..

NN

Redigeret af NN 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...