Hop til indhold

Hvor går grænsen for de gamle gnavne mænd

Featured Replies

Skrevet

Hejsa :)

Først må jeg hellere understrege at det er en positiv tråd der bliver skrevet med en del ironi og smil på læben :)

Men hvor går grænsen mht at tage lidt pis på hinanden herinde i div tråde?

Jeg kan bare ikke dy mig for at smide en hurtig kommentar , uanset om det er i en tråd anmeldelser, efterlysninger eller hygge tråden...

Men et par gange er jeg blevet irettesat af mod , hvilket er fint hvis jeg går forbi eg s regelsæt ...

Men det undre mig at folk bliver så fornærmet over at man tager lidt pis på dem...

Om det er fordi folk har så lavt et selvværd at de føler sig angrebet på det groveste eller hvad det er aner jeg ikke ...

Selvfølgelig ska der anmeldelser i anmelder , men hvad skader det at der kommer en sidebemærkning for at få frisk luft i de laaaaaaange anmeldelser?

Vi har selvfølgelig hver vores måde at skriver anmeldelser på , nogen af os skriver korte anmeldelser hvor der i hovede træk står hvad der sker , mht lækker pige, diskret, billigt og god service.. Hvor andre skriver hvad de fik at spise aften før og hvordan morgenbadet og duften af parfumen inden mødet var... Det er lidt for langt efter min smag, bringer mig tilbage til de dage med "de grå sider"

Men hver sin ting og alt er selvfølgelig velkommen herinde, derfor eg er så godt som det er...

Men generalt er der stor mangel på humor herinde, synes der er en del gavne gamle mænd herinde som ret hurtigt bliver fornærmet og tøse sure ...

Men hvor går grænsen?

Hvis man selv kommentere noget personligt af sig selv er man helt sikkert indstillet på at man kan risikere at få lidt igen på den konto... Eller er man? ;)

Og husk dette er ikke et angreb eller et negativt indlæg, selvom det nu nok sætter gang i lidt...

Og til sidst, i er mere end velkomne til at angribe mig eller tage pis på mig ... Far kan godt skelne :)

Ellers en rigtig god forårs dag til alle, smil! Det smitter?

Vh

Th

Skrevet

Jeg håber ikke, at du med din overskrift har valgt ud fra alderkriterier. :)

Nu hører jeg nok ikke til de alleryngste herinde, heller ikke aldermæssigt, så jeg vil alligevel gerne bakke op om de humoristiske tiltag i såvel debatten som anmelderser og kommentarer hertil.

Hvor jeg personligt bakker ud (selvom jeg selv fra tid til anden falder i den grøft) er, når humoren forveksles med sarkasme, som bruges til at svine folk til på deres udseende eller holdninger.

Kast lort på folk og klag derefter over stanken, har jo altid været et probat middel.

Men helt ærligt, der er squ højt til loftet herinde, ellers var vi jo nok nogle, der for længst var smidt ud, og heldigvis for det.

Når nogle, mig selv inklusive fra tid til anden får en venlig påmindelse, så må vi bare tage det med det samme smil, som vi forventer af andre som svar på vore skriv.

Og alt ligger i øjnene på betragteren, hvad der er skrevet i sjov, kan let opfattes som krænkende af andre, især da man kun via smileys kan give udtryk for det manglende kropssprog, og så er der jo også det gamle Piet Hein ordsprog.:

Den, der kun tager spøg for spøg

og alvor kun alvorligt,

har rent ud sagt opfattet begge dele dårligt.

:)

Skrevet

Men generalt er der stor mangel på humor herinde, synes der er en del gavne gamle mænd herinde som ret hurtigt bliver fornærmet og tøse sure ...
Hej TH. Tak for dit indlæg. Jeg bliver nødt til at spørge dig, hvad du forstår ved "gamle gnavne mænd", og hvor aldersgrænsen går?

Jeg er selv adskillige årtier gammel, men fik alligevel så sent som i weekenden flere PB'ere, der gav udtryk for stor fornøjelse ved at læse mine indlæg om mit besøg på Vandtårnsvej.

Er det sådan, at man i din optik automatisk er gnaven, når man er "gammel"? Sådan helt generelt?

Skrevet

Hej TH, det skal nok ikke forstås bogstavligt når du skriver gnavne gamle mænd som om det kun er de gamle herinde der er gnavne, jeg tror ikke det er aldersbetinget. I forhold til så mange andre steder i cyberverdnen synes jeg ikke folk er mere gnavne her end så mange andre steder men der et da nogle enkelte der helt sikkert er meget nærtagende og personificerer sig selv med sit brugernavn alt for meget, det er vi enige i.

Hvis du føler at en del ikke forstår din humor eller ironi, så ligger en lille del af skylden måske også i din måde at formulere dig på. Mange af os bidrager til dette sted med anmeldelser mens andre stort set ikke gør og hellere vil kommentere andres. Sådan er vi forskellige og fint med det, men når man har siddet og brugt en time på at skrive en anmeldelse og der så kommer nogle f.eks. halv arrogante eller trælse ligegyldige svar så kan jeg egentlig godt forstå hvis forfatteren bliver lidt træt af det. Omvendt er jeg enig i at man ikke skal være for nærtagende, det er problemet ved at vi sidder bag en skærm og snakker sammen, men der påhviler os jo så en opgave i at vi får dette rette budskab frem i vores indlæg.

Skrevet
  • Author

Hej TH. Tak for dit indlæg. Jeg bliver nødt til at spørge dig, hvad du forstår ved "gamle gnavne mænd", og hvor aldersgrænsen går?

Jeg er selv adskillige årtier gammel, men fik alligevel så sent som i weekenden flere PB'ere, der gav udtryk for stor fornøjelse ved at læse mine indlæg om mit besøg på Vandtårnsvej.

Er det sådan, at man i din optik automatisk er gnaven, når man er "gammel"? Sådan helt generelt?

Nope det var bare overskriften , er ikke selv helt ny ... Kom bare til at tænke på filmen med selv samme titel ...

Så nej , det er ikke kun til de ældre herrer herinde ... Min fejl :)

Vh

Th

Skrevet
Nope det var bare overskriften , er ikke selv helt ny ... Kom bare til at tænke på filmen med selv samme titel ...
Jamen, det er da en herlig film. Men er du i tvivl, er du velkommen til at besøge os på St. Kødlyst – når vi engang har fået genanskaffet vort Kijafa-lager :)
Skrevet

Der er f... ingen gamle gnavne mænd på EG - så fat det :mrgreen::mrgreen:

Thaihookee, jeg tænkte selv på en reaktion da vi fik det der lille dap over snuden. Du, fordi du gjorde dig morsom over en bidrags "gyders" kælne bemærkninger om eget værktøj, jeg pga mit plus point til dig.

Men nu er jeg ikke sådan en der skriver brok til adm./mod./eller org - offentligt.

Nøh jeg sætter mig ned og laver en Appsssss.

Det har jeg så gjort. Et dilometer.

Du downloader Dilometer-dk på din smartphone.

Finder en sød pige som hidser dig op til kamp. Scanner dilleren når den står i fuld ornat. Telefonen måler dillerens længde og diameter. Derefter udkæmper i kampen. Når du så har udgydt den der halve eller hele kop sperm, scanner du igen. Dette scan kobles sammen med foregående scan. Herved har du data for det tidsrum den har været i kamp, samt forskellen på stritterens fysiske dimensioner før og efter. Disse data samkøres så med Google Maps, og Google Earth, og din hjem adresse samt adressen for hvor kampen blev udkæmpet markekes på kortet. Selve billedet køres via Instagram ind i kortet.

Hele baduljen matches med Facebook, og vi har nu et kort der viser, hvor du kommer fra, hvor du har bollet, hvor stor den var før og efter, hvor lang tid det tog - OG aller bedst. Ud fra Facebook data vises et foto at den af dine kvindelige bekendte, der bor tættets på det sted du bollede.

Når du så har knaldet en 10-15 kvinder, kan du med et enkelt klik på Google Maps, se hvilken kvinde du bør komtakte næste gang du bliver ousen. Hende der bor tættest på? hende der kunne frembringe den største forskel på før/efter størrelse eller hende der kunne få dig til at holde længst tid.

Der vil komme en senere udvidelse, hvor de fysiske dimensioner for samtlige brugere af App´en sammenlignes, og en normalfordelings kurve præsenteres.

App´en koster "69" kr for mænd. Kvinder kan kontakte undertegnede for en gratis betaversion, incl instruktion.

Der arbejdes i øjeblikket på en App der skal give kvinder samme mulighed for scan af kærlighedsgrotten, dog synes der at være for lidt lys i de fleste smartphoners blitz.

Skrevet

Sjovt indlæg Århuselsker :D

Nå, men spøg til side.

Aros har en pointe når han skriver følgende:

Mange af os bidrager til dette sted med anmeldelser mens andre stort set ikke gør og hellere vil kommentere andres. Sådan er vi forskellige og fint med det, men når man har siddet og brugt en time på at skrive en anmeldelse og der så kommer nogle f.eks. halv arrogante eller trælse ligegyldige svar så kan jeg egentlig godt forstå hvis forfatteren bliver lidt træt af det

Jeg ville gerne der var flere reelle anmeldelser af danske piger, men når det er sagt så læser jeg også alt det fnidder-fnadder som der er herinde.

Jeg har ikke styr på hvem der laver anmeldelser og hvem der kommenterer, men hvis vi har Aros' ord i mente når vi kommenterer en anmeldelse, så synes jeg det er en god start.

Skrevet

Der arbejdes i øjeblikket på en App der skal give kvinder samme mulighed for scan af kærlighedsgrotten, dog synes der at være for lidt lys i de fleste smartphoners blitz.

:idea: Dette problem kan løses med en indbygget fugt måler. Så kan app'en jo gå på vibrato hvis den ikke opfanger noget. :o

Jeg er selv blandt de ældre samt altid gnaven ind til kl 10 men her er min lille kommentar til trådens indhold.

Der skal altid være plads til en sjov bemærkning så lang tid at den ikke er sagt i en ond mening, dvs den er ikke sagt for at nedgøre eller latterliggøre andre personer. Min erfaring i dagen Danmark er desværre at folk er blevet lidt for nærtagen og de har glemt Piet Heins vise ord, som Onslow citerede.

Skrevet

:idea: Dette problem kan løses med en indbygget fugt måler. Så kan app'en jo gå på vibrato hvis den ikke opfanger noget. :o

Jeg er selv blandt de ældre samt altid gnaven ind til kl 10 men her er min lille kommentar til trådens indhold.

Der skal altid være plads til en sjov bemærkning så lang tid at den ikke er sagt i en ond mening, dvs den er ikke sagt for at nedgøre eller latterliggøre andre personer. Min erfaring i dagen Danmark er desværre at folk er blevet lidt for nærtagen og de har glemt Piet Heins vise ord, som Onslow citerede.

Rigtig god ide med fugtmåleren. Den bliver implementeret i app´en.

Jeg kan kun erklære mig helt enig i din afsluttende bemærkning.

Det forhindrer ikke at jeg også er helt enig med Aros.

Med lidt humor fra både forfatter og kommentatorer glider det hele lettere. Man kan måske oven i købet lære noget af hinanden :)

Skrevet

Tilbage til tråden.

Ja hvor går grænsen?

Det er et umuligt spørgsmål. Jeg hører givetvis til de gamle herinde, og da jeg har fået en gammeldags borgerlig opdragelse afspejles det i min indstilling.

Først og fremmest skal vi ikke tabe formålet med EroGuide af syne. Anmeldelser af det, der har vores fælles interesse.

Det er svært at sætte en grænse mellem det, der er en humoristisk bemærkning og ment for sjov og beregnet til at sætte lidt liv i tråden, og så det der er eller opfattes som ondskabsfuld chikane. Selvfølgelig er der en grænse, som de allerfleste kan blive enige om at sætte, men ellers er det meget forskelligt, hvor den enkelte i kraft af alder, opdragelse og miljø har sin grænse.

Det eneste jeg kan opfordre til, er at den enkelte ikke kommer med indlæg på den anden side af sin egen grænse.

Undskyld et kedeligt moralsk indlæg.

Skrevet

Det eneste jeg kan opfordre til, er at den enkelte ikke kommer med indlæg på den anden side af sin egen grænse.

den udtalelse er jeg meget enig i

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.