Hop til indhold
GLstodder

Tvivlsomme annoncer på Ero Guide

Recommended Posts

Jeg har gennem flere år være tilfreds bruger af Ero Guide, og har haft god gavn af den erfaringsudveksling som finder sted her - og jeg håber at andre brugere har haft gavn af de indlæg som jeg bragt. Ero Guide har mange gange hjulpet mig de rigtige steder hen, og udenom en hel del ærgrelser, og meget af den svindel og bedrag, som denne branche desværre har rigeligt af.  

Men annonce delen fungerer desværre ikke så godt - ihvertfald ikke i øjeblikket. Det første problem drejer sig om at en stor del af annoncerne oplyser at være aktive over det meste af landet. Når man så søger på feks Nordjylland, så drejer en stor del af de annoncer som man får frem sig om kvinder, som driver forretning flere hundrede km væk, og det gør at det kan se noget uoverskueligt ud. For det andet så er mange af annoncerne ikke aktuelle. Tilsyneladende opdaterer annoncerne sig automatisk dagligt, selv om forretningen for længst er lukket. Jeg har i dag søgt på Nordjylland, og kontaktet 5 annoncer via SMS, og her 8 timer senere har jeg ikke fået et eneste svar. Forholdene er selvfølgelig lidt specielle i øjeblikket, men som annonce delen ser ud i øjeblikket, er den desværre ikke meget bevendt.   

Redigeret af GLstodder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...