Hop til indhold

Recommended Posts

Statham skrev, 1 time siden:

Der ligger en anmeldelse under  - Anmeldelser. 

Ja der ligger en anmeldelse på en Easy Thai Vejle, men der virker linket ikke, så kunne måske tænkes at det ikke er den samme Easy Thai!

Den anmeldelse jeg kan finde er også tilbage fra februar og så længe mener jeg ikke at den nuværende annonce har været på.

Men hvis du har fundet en anmeldelse som jeg ikke har kunnet finde må du da gerne ligge et link på!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 17 minutter siden:

Ja der ligger en anmeldelse på en Easy Thai Vejle, men der virker linket ikke, så kunne måske tænkes at det ikke er den samme Easy Thai!

Den anmeldelse jeg kan finde er også tilbage fra februar og så længe mener jeg ikke at den nuværende annonce har været på.

Men hvis du har fundet en anmeldelse som jeg ikke har kunnet finde må du da gerne ligge et link på!

 

Jeg har ikke fundet andre, det var blot en høflig henvisning.

Men spændende ser hun da ud;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, Lige nu:

Hej.
 

Nogen der har besøgt Easy Thai Vejle og kan berette om hun er et besøg værd?

https://annoncelight.dk/showad/293953

På forhånd tak.

 

Hej Bommer,

Jeg var fordi hende forleden efter at mit besøg hos Hot Tina ikke blev til noget. Tina hævede priserne da jeg kom, så jeg valgte at gå. Så var det om at finde et alternativ i en fart og det blev Easy Thai. Og jeg er faktisk ganske tilfreds.

Stedet: Indgang lige ud til gaden, så ikke super diskret. Parkering er på gaden og kan være en smule svær at finde. Indefor er stedet en smule trist, men ok. Selve besøget sker i en seng, og ikke på en briks - fokus er da også på det frække.

Pigen: En ganske pæn og slank thai. Hun virker ganske sød - jeg er ret sikker på, at billederne er ægte, men det er svært at se da ansigtet er sløret. Brysterne er silikone og en smule hårde, men man må stadig gerne tage ved dem. Hun taler middel engelsk, men misforstår også en engang imellem - det må man tage med et smil.

Service: Bestilte en halv time med fuld service til 800 - det tror jeg er alm. pris for dette. Fik en smule massage, så b2b hvorefter jeg blev vendt rundt. Mere b2b, bj og derefter fuld skrald. Hun havde ikke travlt på nogen måde og jeg fik lov til de ting jeg havde lyst til. Jeg forsøgte ikke at kysse hende, så ved ikke om hun tilbyder det. fransk var uden gummi mens sex var med. Efter afslutning fik jeg lov til at tage et bad med hende, hvor hun vaskede olie af ryggen på mig. Så i tøjet og var på gaden igen ca. 35 minutter efter ankomst. Alt i alt ganske tilfreds service - kunne godt finde på at komme igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...