Hop til indhold

Recommended Posts

dongding skrev, for 2 minutter siden:

Seems to me as there are 2 sets of pictures. 

Yes.

I guess she could be real, but I would really like a confirmation :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

The photos in DK yes. But there must be a reason it is only the back side. The other photo series her body seems different! But lets hope

Del dette indlæg


Link til indlæg

I just tried setting up an appointment.

the girl FaceTimed me - looked real, but not showing her face.

i told her to send me her address. 10 minutes later I text her again, and it seems like she blocked my number.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topsecretstuff skrev, for 3 minutter siden:

I just tried setting up an appointment.

the girl FaceTimed me - looked real, but not showing her face.

i told her to send me her address. 10 minutes later I text her again, and it seems like she blocked my number.

Hmm weird.

Thanks for your comment.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH2200 skrev, for 1 minut siden:

Hmm weird.

Thanks for your comment.

It’s one of those where you just say pass...

I never had a profile here before this incident. But have been scrolling through for awhile now.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay gutter, jeg tog sku en for holdet! Det er hende på billederne! Hjernedød røv!! Endnu vildere irl!

vandvittigt smukt ansigt, og helt perfekt stram krop! Hun kunne sagtens være supermodel! Eneste minus var at hendes bryster hang lidt for meget til min smag, men det er jo en smags sag!

rigtig god sex, lækkert blowjob!

kan klart anbefales

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jacobjohnson skrev, for 2 timer siden:

Okay gutter, jeg tog sku en for holdet! Det er hende på billederne! Hjernedød røv!! Endnu vildere irl!

vandvittigt smukt ansigt, og helt perfekt stram krop! Hun kunne sagtens være supermodel! Eneste minus var at hendes bryster hang lidt for meget til min smag, men det er jo en smags sag!

rigtig god sex, lækkert blowjob!

kan klart anbefales

Hvor er vi henne geografisk...?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest shure
Jacobjohnson skrev, for 20 timer siden:

Okay gutter, jeg tog sku en for holdet! Det er hende på billederne! Hjernedød røv!! Endnu vildere irl!

vandvittigt smukt ansigt, og helt perfekt stram krop! Hun kunne sagtens være supermodel! Eneste minus var at hendes bryster hang lidt for meget til min smag, men det er jo en smags sag!

rigtig god sex, lækkert blowjob!

kan klart anbefales

 Tak. Sagde hun noget om hvornår hun er kommet? Der var en smuk pige nogle uger siden i samme adresse, gad vide om det er samme pige, eller om det er en helt ny. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet ligger lige ved Rødovre centrum og pigen er helt sikkert hende på billederne. Hun er slank og køn uden at være smuk synes jeg. 9 ud af 10 gange var jeg nok smuttet igen men jeg var simpelthen så liderlig efter 4 måneders pause :)

sted: 2/10

pige: 5/10

sex: 5/10

pris:7/10

Gentagelsesfaktor 10%

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skiderik skrev, for 18 minutter siden:

Stedet ligger lige ved Rødovre centrum og pigen er helt sikkert hende på billederne. Hun er slank og køn uden at være smuk synes jeg. 9 ud af 10 gange var jeg nok smuttet igen men jeg var simpelthen så liderlig efter 4 måneders pause :)

sted: 2/10

pige: 5/10

sex: 5/10

pris:7/10

Gentagelsesfaktor 10%

Kan du prøve at beskrive hvorfor du kun giver sex og pigen 5?

Er hendes krop, specielt bagdelen ligesom billederne? En anden har bekræftet det og det ser jo super godt ud. Så forstår ikke din bedømmelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH2200 skrev, for 5 minutter siden:

Kan du prøve at beskrive hvorfor du kun giver sex og pigen 5?

Er hendes krop, specielt bagdelen ligesom billederne? En anden har bekræftet det og det ser jo super godt ud. Så forstår ikke din bedømmelse...

Hver sin smag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
KBH2200 skrev, for 4 timer siden:

Kan du prøve at beskrive hvorfor du kun giver sex og pigen 5?

Er hendes krop, specielt bagdelen ligesom billederne? En anden har bekræftet det og det ser jo super godt ud. Så forstår ikke din bedømmelse...

Jeg synes hendes indlevelse var dårlig og hun var ikke særlig aktiv. Men hun var sød og høflig.

Smag og behag er jo forskellig :)

Fin krop og bagdel med små bløde bryster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Topsecretstuff skrev, den 24.5.2020 at 17:29:

I just tried setting up an appointment.

the girl FaceTimed me - looked real, but not showing her face.

i told her to send me her address. 10 minutes later I text her again, and it seems like she blocked my number.

I have never tried a girl FaceTiming me. Does it happen often to you?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overvejer hende til et besøg. Problemet er at de 2 anmeldelser i denne tråd peger i hver sin retning. Er der nogen der har prøvet hende for nylig og kan give en updated beskrivelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...