Hop til indhold

Massage i Silkeborg Fuld service - Nyt sted?

Featured Replies

Skrevet

Hej. 

Jeg så lige denne annonce men jeg kan ikke placere den i forhold til et af de få kendte steder i byen der tilbyder ekstra og billederne er så dårlige at de ikke rigtigt afslører noget (det ligner en der har taget et billede af et billede på en anden mobil). 

Er der nogen der har været forbi og kan sige lidt om pigen, stedet, massagen, prisen osv.?  Smid evt. en pb. 

https://annoncelight.dk/showad/295489

Skrevet

Hej.  Når man åbner linket står Bredsten jeg mener da helt bestemt at det er på Vejle kanten. 

Skrevet
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Hej. 

Jeg så lige denne annonce men jeg kan ikke placere den i forhold til et af de få kendte steder i byen der tilbyder ekstra og billederne er så dårlige at de ikke rigtigt afslører noget (det ligner en der har taget et billede af et billede på en anden mobil). 

Er der nogen der har været forbi og kan sige lidt om pigen, stedet, massagen, prisen osv.?  Smid evt. en pb. 

https://annoncelight.dk/showad/295489

Tror ik umiddelbart det har noget med Silkeborg området at gøre, det link du henviser til der? 

Skrevet
  • Author

Ha ha … da jeg linkede den hed overskriften på annoncen "Massage i Silkeborg Fuld service". 

*Mumler stille noget om kvinder og deres stedsans*

Skrevet

Billedet af sengen har været brugt til et sted imellem Ikast og Silkeborg for et par uger siden. Telefonnr. passer til det sted dengang

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.