Hop til indhold
møgsvinet

Massage i Silkeborg Fuld service - Nyt sted?

Recommended Posts

Hej. 

Jeg så lige denne annonce men jeg kan ikke placere den i forhold til et af de få kendte steder i byen der tilbyder ekstra og billederne er så dårlige at de ikke rigtigt afslører noget (det ligner en der har taget et billede af et billede på en anden mobil). 

Er der nogen der har været forbi og kan sige lidt om pigen, stedet, massagen, prisen osv.?  Smid evt. en pb. 



https://annoncelight.dk/showad/295489

Del dette indlæg


Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 2 timer siden:

Hej. 

Jeg så lige denne annonce men jeg kan ikke placere den i forhold til et af de få kendte steder i byen der tilbyder ekstra og billederne er så dårlige at de ikke rigtigt afslører noget (det ligner en der har taget et billede af et billede på en anden mobil). 

Er der nogen der har været forbi og kan sige lidt om pigen, stedet, massagen, prisen osv.?  Smid evt. en pb. 



https://annoncelight.dk/showad/295489

Tror ik umiddelbart det har noget med Silkeborg området at gøre, det link du henviser til der? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ha ha … da jeg linkede den hed overskriften på annoncen "Massage i Silkeborg Fuld service". 

*Mumler stille noget om kvinder og deres stedsans*

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedet af sengen har været brugt til et sted imellem Ikast og Silkeborg for et par uger siden. Telefonnr. passer til det sted dengang

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...