Hop til indhold

Recommended Posts

Lørdag i februar.

 

Havde besøgt denne smukke pige på en Københavnsk klinik engang tidligt i 2019, men ikke set hende på vagtskemaerne siden. Vupti, en dag fremgik det, at hun var på næste morgen.  Gjorde klar til turné.  Bestilte en time.  Sov med hænderne over dynen, selvom det var svært.

Næste morgen; Kaffe, bad, barbering i begge ender og afsted i pilens retning.

Hun var ligeså ung og smuk som i hukommelsen – og faktisk lidt til.  Jeg hilste høfligt goddag, fortalte om vort tidligere møde, og min lidt specielle fetish.  Den oplevelse huskede hun - gjorde min sætning færdig.  Hun var helt klar på gentagelse, jeg mindede om detaljerne.  Bestillingen på en time blev ændret til halvanden og regnskabet klaret.

 

[Smagen] er min helt særlige hobby.  Den helt unikke [smag] af kvinde, med variationer og nuancer så forskellige som årgangsvine, og som kun findes i det kvindelige sekret.  En substans med en helt speciel overfladespænding, der kan trække tråde så lange som barndommens Hubba Bubba, og som ikke kan erstattes af noget produkt på tube eller flaske.  

 

[Smagen] kan kun frembringes under de rette omstændigheder – ægte opstemthed.  Trods de håbefulde anmeldelser af egen formåen her på forum, er det min erfaring, at kvinder har nogenlunde samme begrænsning i mængden af opstemthed per dag, som vi mænd.  

 

Min hobby kræver ordnede forhold hos danske piger, der beskytter sig selv, og dermed mig.  Der kræves en detaljeret turneplan:  den rette pige, det rette sted. Først på vagten og god tid. Hygiejne.  Og naturligvis en god kemi.  Ikke nødvendigvis glatbarbering, men ikke daggamle stubbe.  Efter behov og med hendes frivillige samtykke, intimbarberer jeg med glæde pigen først – det er samtidig en virkelig god opvarmning og iblandt nok til at fremkalde [Smagen].  

Kun én gang har jeg brudt mit princip mod mundarbejde på en GP, der tilbyder Øko, CIM osv.  Ligeså meget jeg selv nyder Øko, CIM, ligeså meget byder mit samfundssind mig at være – dobbeltmoralsk.

 

Dengang for knap et år siden, leverede hun [Smagen] næsten til perfektion.  Presset på tid, blev afslutningen lidt kort, men et vældigt minde.  Jeg stående, hun knælende på gulvet med mine nybarberede boller i munden, indtil jeg - selvhjulpent – sprøjtede på spejlvæggen, gulvet, hendes hår og bryster .. ja, sikket rod.  Men ingen sure miner, kun smil og vådservietter.

 

Også denne morgen leverede hun [Smagen].  Der var nok, men ikke så det drev.  Ikke for syrlig, ikke for kraftig eller vag, men lige præcis så der ikke var tvivl om, at dette var [Smagen].  Overfladespændingen var ovre i den seje ende af skalaen.  Hun stod med ryggen til sengen, med sengerammen som støtte mod læggene, håndleddene i manchetter kædet sammen på ryggen og den lille sorte maske blokerede hendes udsyn.  Sådan var vel gået 3 kvarter og jeg syntes det var min tur nu.  Gav varsel, så hun ikke blev forskrækket, og et blidt puf i brystet fik hende til at falde baglæns om på sengen.  Vendte hende om, klar til doggy, stadig med hænderne på ryggen, og ansigtet således begravet i puderne.  Frit udsyn til begge huller; Men jeg havde ikke købt billet til bagindgangen.  Måske en ide til fremtiden...

Bagefter lå vi og hyggesludrede lidt.  Jeg spurgte til det med vagtplanerne, hvornår vi kunne gentage successen, men hun var blot på gæstevisit.  Det endte med at vi udvekslede vore diskrete gmails, for en privat Sugardate.

 

Over nogle uger forsøgte vi forgæves at finde en dato.  Til sidst skrev jeg mit mobilnummer i håb om, at det var nemmere, og tilfældet ville at hun så mailen straks, skrev på SMS’en og at vi kunne finde tid samme dag.  

Endnu en lørdag i februar.  Men intet sted at være; familiebesøg fra det mørke.

Istedet for et hotel, endte vi hos Mon Cherie, der udlejer den sorte kælder på timebasis, når den ikke er i brug.  Heldigvis kunne jeg booke både 2 og 3 timer med kort varsel. Jeg har været der nogle gange gennem årene, men på almindelige turneer.  Nu var første gang, jeg prøvede et sådant arrangement – og med en ny Sugardate – så det var ikke uden nervøsitet, at jeg troppede op 5-10 min inden aftalt tid.  

 

Mon Cherie var fordomsfrit, skinnende rent, pænt, en suveræn stemning dér i det sortmalede mørke mellem bjælker og kæder og helt igennem et ordentligt sted med adgang til bad, håndklæder osv.  Vi havde selv legetøj, beskyttere og drikkevarer med.  

 

Legetøj?  Ja, udover manchetterne, havde jeg jo fået en ide og købt billet til bagindgangen.  Ikke for mig selv, men for en af de små sorte silicone-buttplugs.  Den lille sorte dims blokerede nu bagindgangen, mens jeg fyldte for-porten. Dét er stramt.

 

Plug-in-Hybrid har fået en helt ny betydning.  Ikke indtil denne dag har jeg forstået, hvorfor Toyota skulle være Fantastisk, men nu bevæger jeg mig rundt i trafikken med et konstant fjoget smil.

 

 

Om værelsesudlejningen hos Mon Cherie:

 

Adgang og parkering:     9,5 / 10

Den sorte kælder:            10 / 10

Telefondamen:                 10 / 10

 

Venligst 

[Boxen]

-O-

COVID-19
Dette indlæg blev skrevet primo marts, inden omfanget af Corona-pandemien stod helt klart for de fleste af os, og satte landet på en måske tiltrængt pause med anledning til eftertanke.

 

Redigeret af [Boxen]
Typo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint skrevet anmeldelse, bortset fra at du har så meget fokus på dig selv i den, at du skriver dit navn i overskriften men pigens hverken i overskriften eller i indlægget. Så hvem er det du anmelder ud over dig selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

En spændende og meget anderledes beretning. Jeg har også lidt svært ved at gennemskue om det er pigen der anmeldes eller muligheden for at leje et bollerum hos Mon-Cherie, men fint nok at du skriver her, jeg læser det gerne.

Jeg har selv smags-/lugtesans og følelsen i min tunge som virkeligt stærke erogene zoner, og kan slet ikke forestille mig at dyrke sex uden at måtte slikke pigen. Jeg er også vild med alt der kan komme ud af en kvindekrop, specielt safter - om de så sprøjter eller siver. Jeg er også vild med at der kan være store forskelle i smagen af forskellige piger, og at den samme pige kan smage forskelligt fra gang til gang. Kan sagtens følge den lyst du har omkring det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 19 minutter siden:

muligheden for at leje et bollerum hos Mon-Cherie

Det giver mening. Det står sådan set også i overskriften, at det er en klinikanmeldelse. Da det ser ud til gp'en ikke annoncerer, er det også relevant nok ikke at skrive hendes navn. Udfordringen er, at det meste alligevel handler om noget der ikke har med klinikken at gøre, så derfor fattede jeg det ikke i første omgang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...