Hop til indhold
Blueberry

Dejlige Nancy sugarbabe i Herlev, her til medio juni '20

Recommended Posts

Jeg besøgte Nancy (link) i Herlev i dag. Jeg ringede og hun SMS'ede bagefter adressen, som viste sig at være det berygtede sted i industrikvarteret i Herlev. Nå, men hun var altså parat, da jeg kom, og der stod "kun" 2 mænd udenfor huset i dag, og det var kun den ene, der gloede på mig ;) 

Billederne er helt retvisende, og hvis man ikke kan lide de helt slanke modeller, skal man nok surfe videre. Men hvis man som mig er til dén type, så er hun en rigtig fin een af slagsen. Hendes numse er ultra lille og ultra smuk, og hun har skønne, faste A+ bryster med de fineste, små brystvorter. Hendes mave er flad og hendes hud er super glat. Og hun dufter dejligt - jeg tror ikke at hun ryger.

Da det viste sig, at hun var fleksibel med at lade mig bruge og montere mine egne kondomer, fik hun lige et par point til. Jeg havde (desværre) kun bestilt 15min, og hun er dejligt stram, så jeg fik hurtigt afleveret min betydelige opsparing, men det var altså alle pengene og køreturen værd.

Rummet var rent og lyst, så hvis man kan bære over med aktiviteten foran huset, så er dét felt også krydset af.

Alt i alt fortjener Nancy en solid anbefaling for mit besøg!

Del dette indlæg

Link til indlæg
dongding skrev, for 6 minutter siden:

How many other girls in the place 

I saw 3 other girls. The one who opened was a little hottie with ballooning tits.

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Dingeling skrev, for 29 minutter siden:

@Blueberry Jeg har aldrig været ude på det sted. Hvordan er der indenfor? Er det rimeligt eller en svinestig?

Jeg så kun entreen og eet af værelserne, men det er ny-istandsat og rent.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Blueberry skrev, den 23.5.2020 at 22:21:

Jeg så kun entreen og eet af værelserne, men det er ny-istandsat og rent.

Jeg har beskrevet huset da det var nyt i foråret 2019. Søg efter Daryl /Herlev

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan I komme locationen lidt nærmere er ikke bekendt med hvor vi er i Herlev, skal til Herlev på tirsdag så vil gerne vide om jeg kommer forbi?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TysTys
King Dingeling skrev, den ‎23‎-‎05‎-‎2020 at 21:37:

Tak @Blueberry. Vi har samme smag.:)

Me to. Måske kan vi bruge hinanden fremover. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er der nogen der har prøvet hendes extras? Er de pengene værd? Jeg tænker her mest på deep og mega, eftersom hendes blow beskrives som godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tilslutter mig Blueberry, alle pengene værd, giver en god sutter, har en gudekrop, alt er naturligt, super stram, god massage, høflig og sød, man kan få bad før og efter.. Dog var sutter med gummi, men stadig bedre end de fleste, så det skal i købe ekstra. 

Thomas999 så stor er herlev heller ikke, men jeg hilste på 5 gutter til en have fest med udsigt til døren. Dog er jeg lidt ligeglad 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var lige forbi hinde i går. Tror jeg vække hinde selv om havde lavet en aftale med hinde dage før.

jeg vil sige hun er past patit og er skeny hun er sød ikke så meget liv i hinde. Jeg er nu sikke på der nok komme lidt mere gang i pigen når hun lige er vognet.

jeg komme ikke igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Var forbi Nancy igår eftermiddags, en rigtig sød ung pige.

shower til os begge, dog hver for sig inden agten.

hun er noget af det mest skinny jeg har prøvet og hold fast en lille lækker røv hun har, samt meget små nuttede bryster.

Er det GFE man kigger efter, skal man nok søge videre men hvis man søger en meget slank og spinkel ung pige der gør hvad man beder om så er hun helt sikjert et besøg værd.

Fik 30min med øko blow, samt cof/mund.....hvilket hun glædeligt tog imod...1100kr

Stedet er egentlig ok diskret, det ligger sammen med en auto værksted, dog ikke indgang på samme side, man kan derudover stort set parkere uden for døren og de åbner ret hurtigt, der er 5 piger på stedet, så virker som et bordel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BUC2610

Jeg besøgte Nancy her til aften. Jeg havde sms med hende en times tid før, da jeg dukkede på adressen var det hende som åbnede døren, men kendte ikke til vores aftale. Så hun styrer ikke selv sin telefon. Efter kort forvirring gik vi på værelset og ordnede pengesituatinen. Her var hun iklædt meget lidt tøj og jeg fornemmede den vildeste krop. Jeg var så at sige meget tændt! Blev sendt i bad og nancy ventede udenfor med en cola. Hun er vildt sød og meget mild. Jeg skyder hende til 21-22 år. Oppe i rummet igen smuttede nancy i bad, og kom tilbage helt nøgen og gik direkte til blowjob. Dybe og dejlige sut og fik hende til at massere og slikke mine kugler. Det kan hun lide og stønner fint. På med kondom og så en dejlig missionær. Hun ville mange stillinger men jeg ville blæses til ende. Det gjorde hun fint, fik ikke lov til af skyde hende i munden, men ok....

efterfølgebde snak om livet i Ungarn. Hun rejser hjem 15.6 men kommer en uge i juli. Hun er vild sød og jeg havde en kongeoplevelse. Tænk at en halvgammel stodder som jeg kan have sådan en hyggestund med en ung og underdanig pige.....

stedet i Herlev synes jeg var ok. 4-5 meget villige og indbydende ungarske piger at vælge imellem. Fair priser. Jeg kommer igen og besøger Nancy. Og andet godt.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
BUC2610 skrev, for 12 timer siden:

fik ikke lov til af skyde hende i munden, men ok....

Hvorfor skriver du det? Havde du betalt ekstra og fik ikke lov, eller havde du ikke betalt ekstra - og så handler det jo ikke om ikke "at få lov"? Det står jo klart i hendes menu som ekstra.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...