Hop til indhold
Prikken

Lækker pirring OG afslutning i Aarhus/Randers

Recommended Posts

Hej folks

Når jeg har været hos Mayuree i Skødstrup eller Suksabay i Rønde, er jeg ved at eksplodere, fordi de er verdensmestre i pirring. Men de tilbyder jo ikke afslutning. Kender I nogen i Aarhus eller Randers som mestrer den samme pirring OG tilbyder afslutning? 

Jeg synes jeg har været igennem alle i Randers (dog ikke den meget omtalte Kat) og en del i Aarhus uden held. Har I nogle gode bud ?

Mange tak :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
123456love skrev, for 10 timer siden:

Hvordan pirring, når de ikke tilbyder afslutning?

tja,   Pirring er jo ikke det samme som afslutning. Pirring er det der får  DEN  til at blive  hård , afslutning er det der gør den blød . Håber det er svar nok .

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 32 minutter siden:

Hvis de siger a må de da også sige b  ellers er det da en dårlig sted 

Måske for dig og mange her , men der er en verden udenfor Chatten her . Pirring kan også være en psykisk tilfredsstillelse og behøver ikke at ende med noget fysisk .

Håber ikke det lyder for svært at forstå .  Ellers sig endelig til .  Vi lever jo i et frit land , med mange meninger Korrekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sofus 2 skrev, for 7 timer siden:

Hvis de siger a må de da også sige b  ellers er det da en dårlig sted 

De har nemlig aldrig sagt b i den klinik. Det er ligesom pointen. Der kan du komme med din kæreste eller kone, uden dårlig samvittighed. 

De pirrer i topklasse men ikke mere end det... Prøv det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...