Hop til indhold
BredMenFed

Snapchat Christina Pedersen Vejle?

Recommended Posts

Hej

har kigget på siden i nogle år har været relativ aktiv på markedet.

 

andre der har Christina Pedersen på snap? Dejlig pige som vil have forudbetaling for at mødes. Falder ikke for det, men vil godt høre om andre har nogle erfaringer??

 

håber i tager godt imod mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BredMenFed skrev, for 21 minutter siden:

Hej

har kigget på siden i nogle år har været relativ aktiv på markedet.

 

andre der har Christina Pedersen på snap? Dejlig pige som vil have forudbetaling for at mødes. Falder ikke for det, men vil godt høre om andre har nogle erfaringer??

 

håber i tager godt imod mig.

Hun er fake desværre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Jamen kan det ikke være lige meget;  forudbetaling -> nej, tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BredMenFed skrev, for 3 timer siden:

Virkelig??? Hvordan ved du det?? Jeg tror dig, men kan du uddybe

Ja gerne. Har skrevet til hende, og ville gå penge før vi mødtes. Desværre er der mænd, der udgiver sig for at være piger, for at snyde folk.

Jeg tror Vejle der den by , hvor der per indbygger er mest købe fisse, hvis man tæller de mange thaier med. Så vil anbefale du finder en anden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende her skifter navn , Snap sådan hele tiden. Det ene øjeblik Amanda. Det næste øjeblik Mia og nu Christina. Alt sammen med det til fælles at hun er kun til møder imod forbetaling. Først når man booker og derefter resten inden man får adressen. Gør man modstand undervejs så kommer der trusler om Banditos eller et par meget vrede vagter som hun har ringet efter. Truslerne hører op 5 min før deres forventede ankomst til adressen. Så hold jer væk fra hende. Der ligger nogle anmelderser af hende herinde under Advarsel Amanda.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu en skam hun er sådan. Flotte billeder hun sender - meget velskabt og nogle flotte struttende bryster med sutteindbydende store brystvorter. Øv fuck det er træls hun er sådan en klovn med forudbetaling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt spørgsmål. Den jeg har brugt til hende virker ikke længere - det var Pedersen1500. Har lige skrevet til hende men beskeden går ikke igennem .... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...