Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg kigger normalt kun rundt her på EG, men tænkte at jeg ville smide en anmeldelse af sandy (https://annoncelight.dk/showad/296862) efter at have besøgt hende.

Stedet hun holder til en fin, og centralt placeret, leglighed. Havde bestilt en 30 minutter via SMS, som gik helt uden problemer. Sandy er en utroligt smuk lille sag, slank og helt uden nogen form for plastik, hvilket jeg elskede. Sandy var imødekommende, og der var ikke nogen tvivl om, hvad der skulle ske. Kan godt lide at blive mødt med både kys og lette tag i skridtet ;-)

Der blev startet men en let massage, efterfulgt at noget dejligt 69. Sandy var med på alle former for forskellige stillinger, så jeg holdte nok ikke så langt, som jeg gerne ville. Men sådan går det. (Jeg er heller ikke den store erotiske forfatter, så ved heller ikke helt hvad jeg ellers skal skrive her. Sexen var kanon, that's about it.)

Tiden blev der ikke rigtigt kigget på. Fik massage igen efter sexen, og da jeg skulle til at tage tøj på, blev jeg spurgt om jeg havde lyst til en omgang til (det kunne jeg dog ikke holde til, og havde desuden heller ikke tid--undskyldninger, undskyldninger).

Pigen: 10/10

stedet: 8/10  (ikke fancy, ikke beskidt. bare sådan helt normalt)

sex: 10/10

Helt klart mere en et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Stedet er en hus på landet mellem Brædstrup og Silkeborg, forholdsvis diskret i sommerhalvåret når buske og træer er sprunget. Hun deler huset med en anden Thai, lidt mere rund end spinkle Sandy. 

Sandy er den samme der delte lejlighed med Yaya i Aarhus C en kort periode, nu er Cherry tilbage sammen med Yaya. 

Jeg kan også kun give Sandy de bedste anbefalinger. 

Redigeret af LarsB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg stemmer i. Hun er ungpige lækker og ret fræk. En sprød og varm sengepartner, med et godt humør. 
Har skrevet en anmeldelse efter mit besøg hos hende i Århus for kort tid siden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Mayday skrev, for 9 minutter siden:

Hvor holder hun til i Århus ?

I nærheden af Banegården

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...